Inlägg från: tezzi152 |Visa alla inlägg
  • tezzi152

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Åh, nu har jag beställt en UJ!! :)
    Fanns hemma idag egentligen, men hinner inte hämta den nu, å inte heller i helgen. Så på måndag får jag hämta min finaste!! :)
    Ludde blev jätte glad när jag sa att jag hade köpt en ny vagn till honom :)

• tezzi152
    Martha skrev 2008-07-18 18:06:31 följande:
    Vad blev det för nån då???
    Det blev en UJ singel, 3hjuling. Svart. Men tänkte pimpa den lite med nya skötväska och ny åkpåse å lite så!!
  • tezzi152

hm, när ska ni beställa??

• tezzi152

får lön den 25, surt :(
    Skulle vilja ha en klädsel, men kanske till nästa gång. Antar att det blir fler beställningar? eller? :)

• tezzi152
    Martha skrev 2008-07-21 14:05:11 följande:
    okej va synd.. vi tog den 23 för då hade folk hunnit fått barnbidrag
    För denna månads barnbidrag blev det en vagn :)
  • tezzi152

Jag köpte ju en UJ igår, men fick inte med ett regnskydd. Men det står ju överallt att det ingår regnskydd. Köpte min på Babyproffsen.
    När jag beställde den så sa dom att det skulle ingå, men igår när jag kom hem hittar jag inget.
    Ringde butiken idag, men dom trodde inte att det skulle ingå, för då hade det legat i kartongen när dom packade upp vagnen, vilket det inte gjorde.. Hon skulle kolla upp det å återkomma.
    Men överallt här på nätet där Uj säljs står det att det ingår, plus att det står att det ingår på deras hemsida..

Jag är förvirrad.
    Har ni fått regnskydd med era vagnar eller har ni fått köpa till det i efterhand?

• tezzi152

då måste ju dom missat att antingen skickat med det i kartongen, eller så är dom på babyproffsen blinda... o okunniga..

• tezzi152

är det någon som har haft en elodie detailes åkpåse till sin UJ?
    passar den, eller är det mycket som "hänger" utanför, eller vad man ska säga?

• tezzi152

Vad kan man ta för ett regnskydd 08a till en UJ??

OBS ej annons!

• tezzi152

är det någon som vet om det är någon som syr suffleter till UJ'n? om det nu går att göra!?

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII