Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Meee tooo

Sambon pratar om att han vill sälja våran duo iof används den sällan men det e ju mitt lilla barn haha.
    Fast jag väntar nog med det isf, prognosen verkar ju inte särskilt god just nu om man lyssnar på er experter

OBS!!! INGEN ANNONS IFALL ATT NGN MISSTOLKAR!

• BetongMorsa

Lillfian e ju född i slutet på augusti. O iof va hon rätt stor redan vid födseln (4300 g) men hon hade en lindexoverall utan ben (alltså en påse nertill) i liggdelen och locket på. Bomullskläder under overallen som t.ex. långärmad body, tjockare byxor och en långärmad. Räckte gott och väl eftersom dom ligger still så pass mkt. Det är ju inga kalla vintrar längre så det borde räcka...

Och eftersom det är dubbel suflett så blir det ju otroligt vindskyddat...

• BetongMorsa

Fast jag vill INTE sälja haha. Sparar den hellre isf.
    Fast han känner ju mig så han vet väl att när det e dags för fler så vill jag ha en ny vagn *s*

• BetongMorsa

Satt o kolla runt lite på blocket.se och ja det finns verkligen många Baroquer ute.
    Tycker att det är lite tråkigt dock med vissa annonser att folk inte har mer koll på vad de säljer. Många skriver ju att de har en fashion victim när det i själva verket är t.ex. en pepita-rutig.
    Och en som sålde en FV skrev att den hette Limited Edition....hehe man kanske ska ta reda på vad LE står för...

• BetongMorsa
    Susiepie skrev 2008-07-18 16:24:04 följande:
    Jag är så lessen jag köpte en dyna av en tjej som annonserat här på FL och på blocket om coco klädsel och svart dyna...Hon sägeratt hon skickat den men jag har inte fått den jag betalade den 22 juni och har inte fått min dyna :( så lessen, ville verklkigen ha den...
    jag antar att du mailat o ringt massor
  • BetongMorsa
    Susiepie skrev 2008-07-18 20:58:50 följande:
    Det finns inget man kan göra va? Man får bara känna sig lurad?
    jag kan prova ringa henne o fråga om den finns kvar? som om jag vore intresserad alltså....om det e ok?
  • BetongMorsa
    Susiepie skrev 2008-07-18 22:00:03 följande:
    Ja gör det :):) Om du vill alltså vore snäällt!
    om hon har kvar den o frågar om bud, vad ska jag säga? 1000:- för allt?

OBS!!! Ingen annons på ngt sätt...folk är anmälningsvilliga här på fl haha
  • BetongMorsa

men man kan ju undra varför annonsen finns kvar (och dessutom förnyad eftersom du betala henne den 22:a o den här inkom 23:e) om hon har "skickat" grejjerna. Okej att vissa e tröga på o radera annonser men o förnya, nee du det låter lite väl strange

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII