• isako

Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII

Jag med :)

Tjejer måste fråga er, skall ju få en liten groda i oktober och nu slog det mig att jag inte tänkt på hur jag skall göra i vinter...

Hur har ni löst det med liggdelen? Har ni haft en åkpåse i, en lite tjockare overall...
    Hur har ni gjort?

Får man ens plats med åkpåse i den "otroligt" rymliga liggdelen Flört

♥ Isak 040804 ♥ Grodan bf 081015 ♥
  • isako

*puffar*

Tjejer måste fråga er, skall ju få en liten groda i oktober och nu slog det mig att jag inte tänkt på hur jag skall göra i vinter...

Hur har ni löst det med liggdelen? Har ni haft en åkpåse i, en lite tjockare overall...
    Hur har ni gjort?

Får man ens plats med åkpåse i den "otroligt" rymliga liggdelen Flört

• isako
    fikus skrev 2008-07-23 22:50:51 följande:
    Hej min tjej föddes november 2007 och jag köpte en buggy mummy fleece åkpåse och jag använde den jättemycket hela vintern, och hon fick plats bra. Den var bra för då räckte det med en tunn overall även om det var kallt! Kommer troligen att använda den nästa vinter oxå, i sittvagnen. Men nu en fråga som jag vet kommit förr men jag hittar inte svaret nu.. Visst passar liggdel 07 till chassi 06????
    Tack! Perfekt. Har en Lundmyr kabelstickad overall som jag tänkte köra med, annars får jag shoppa en lite tjockare overall..

Och ja... liggdel -06 passar till chassi -07 Glad
  • isako
    annie dark skrev 2008-07-27 14:09:32 följande:
    Våran 06:a, använd i 6 månader knarrar. Är rädd att svärmor har stått och vaggat vagnen, så som man ej ska göra, dvs åt sidorna. Den började låta så efter att de passat lillan en dag. Kan den vara förstörd helt eller kan man lämna in den på service?
    Gungade också vår vagn, både åt sidan o "upp och ner", min knarrar inte och har heller inte hört att man inte skulle få gunga vagnen. Kanske behövs den bara smörjas lite. Om den varit ute i solsken mycket torkar fetet som de har smörjt in vissa delar i.
  • isako
    medow skrev 2008-07-29 13:31:52 följande:
    Nån som vet när eller om det kommer nya ujs inför nästa år ?
    Kommer två nya färger. Nya färger är Sand och Charcoal.
    Dock är dom ca 1000 kr dyrare OCH har full loggo. Så tipset är att köpa nu när de rear de som finns på lager nu....
  • isako
    Lille Mammsen skrev 2008-07-29 18:14:46 följande:
    Kommer de inge "NYTT" då dessa 2 redan funnits i usa 1år..typ! Sand...måste väl typ se ut som hay som fanns här tom 2005...eller?? Någon här som vet om MÄSSORNA i USA & Tyskland är över nu....alla "NYHETER" visas ju upp där!
    Näää inget nytt förrutom de två.. *suck*
    Jag satt på helspänn då jag skulle ha liggdel och hoppades på ngt nytt och coolt, men icke..
  • isako
    Hoppetossan 79 skrev 2008-07-29 21:17:27 följande:
    Jag tyckte också det lät helmysko... Vad är det som man inte fattar med den?
    Till och med jag som är blond fattade... UTAN anvisningar  Flört
  • isako
    3småttingar skrev 2008-07-30 00:17:17 följande:
    Ja det ska jag verkligen kolla upp nu! Sicken tur att man följer denna tråden Vill definitivt ha den nyaste modellen ju när man väl köper en ny vagn!!Undra om man kan få tillbaka HP ifall det nu blir så att dom vill ge mig en "gammal" vagn. För då köper jag den nån annanstans!
    Tycker jag de borde kunna, då är det ju inte din "ovilja" att köpa produkten hos dem utan deras ovilja att gå dig tillmötes.. Var inte för snäll bara :) Då kör dom över dig ...
  • isako
    Martha skrev 2008-07-30 13:37:06 följande:
    Nu har våra saker kommit från Baby Jungle.. beställde i söndags å i morse innan 09 var sakerna här.. Super smidigt å jätte bra!!! Kolla i mitt galleri under vagnar om ni vill se hur fin min vagn blev!!
    Är det Matrouschka klädseln du beställde då? Vad fick ni ge med frakt?

( Är såååå avis!!)
  • isako

Ohhhh jag vill också beställa!!!
    Ngn mer som vill???

Svar på tråden Samlingsplats för UJ-ägare! (mountain buggy/oth) del XII