Inlägg från: ladythewinter |Visa alla inlägg
  • ladythewinter

när raänas man som ung mamma?

Tror det beror lite grann på hur man är som person.. Men förhoppningsvis växer man väl till sig när man får barn..Jag som är snart 21 väntar min andra.. visst ser folk mig som ung mamma och man hör hur andra reagerar på att man inte är äldre.. men jag känner mig inte som en ung mamma.. jag känner mig som normal mamma..

• ladythewinter

hehe Jo det är kart att jag gör.. Men du vi är väl inte så unga va?? det finnd dom som är yngre.. Och jag tror att när man är något yngre gör det en till en super morsa..

• ladythewinter

Nej absolut inte och ja det är synd att det hela tiden ska påpekas.. jag och mamma var och fikade igår och då var det en tant som sa till Angelica:
    - Mormor är lika ung som mammma..

Jo visst morsan blev glad när honsa så men en annan har ju hört det ett x antal gånger nu..

• ladythewinter

haha det är inte lätt att stava rätt jämt.. tänk på att vi är unga..

• ladythewinter

a gör du det om du vill.. det är bara att slå en pling..

• ladythewinter

Man kan dilla fram och tillbaka med denna frågan.. Vi som är i 20 års åldern säger att nej vi tycker inte vi är unga mammor, men sen kommer dom som är 30+ och kan inte förstå hur vi kan skaffa barn eftersom vi är så unga. Jag tror det också beror på vilken ålder man är när man får denna fråga. Jag säger som skrolly min mammma är också ung. hon är 45 och när hon var 28 år hade hon fyra barn. och det var ingen som kunde förstå henne och hur hon som så ung mamma klarade av det.. men vi syskon är ganska normala tycker jag..

Svar på tråden när raänas man som ung mamma?