• augustibruden

Missfall igen såklart

Jag älskar mina gravida vänner, mina vänner med barn och jag älskar deras barn men ni kan sluta lästa nu.....

För just idag när jag fått mitt tredje säkra missfall men förmodligen det 4:e så vill jag bara spy på alla gravida med deras fina magar, alla mammalediga som går med sina vagnar i solen, alla med större barn som sitter och äter glass i solen, alla som blivit gravida med deras andra barn så att det blir precis lagom ålderskillnad mfl
    Ja, det är avundsjuka så det skriker om det och jag vet att det går över men just idag känner jag så här.
    Är det någon annan som vill spy galla med mig idag?

• Svar på tråden Missfall igen såklart
  • Solkattan

Hej!
    Visst .. spy galla är min favosport...
    Läste att du undrade i en annan tråd om det finns hjälp. Jag har iof. inte det problemet du beskriver men brukar läsa trådar om lite allt möjligt. Och är säkert på att det finns de som har samma problem som dig som har fått hjälp med nån slags medicin som gör att ägget fäster ...
    Kolla runt i de trådarna vetja så kanske du får ett tips på vad de får för medicin. Sen i höst när du träffa läkaren så kan du själv föreslå att du också vill ha den...
    Kanske finns det nåt du kan testa som inte är receptbelagt?
    Vet inte om jag är så bra på att säga tröstande saker... kan bara hålla med dig att det är förjävligt att inte kunna bestämma själv över sin kropp när det graviditet... :(

//Solkatta

Svar på tråden Missfall igen såklart