• Anonym

Hur skulle du reagera om din dejt sa att han ville slicka dig?

Jag blev så paff när han sa det, vi har inte haft sex men ändå sa han att han ville slicka mig.
    För mig kändes det nästan som att säga för mycket men det kanske bara är jag som tycker det och att man ska vara lite fin i kanten i början? :)

• Svar på tråden Hur skulle du reagera om din dejt sa att han ville slicka dig?
  • Miim

Skulle nog säga "varsågod"
    Det är väl härligt med människor som vågar säga vad de längtar efter! Hoppas att han är riktigt bra bara

• minatre

Hmm, har ni inte haft sex än och är inne på tionde daten så vill han säkert få till det nu. Och kanske viste han inte hur han skulle säga och har funderat länge över detta med hur han ska kunna ta det vidare från bara hångel och mys i soffan till SEX. Och så tänkte han att vad kan en tjej gilla, jo att bli slickad kanske och så sa han det för att han tänkte att det var ngt som kanske kunde tända dig som tjej. Han kände kanske att "vill du ha sex" kändes dumt att fråga och "åh vad jag vill knulla dig" för burdust och då tog han ngt mitt emellan. Efter tio dater kan det kännas svårt att veta hur man ska gå vidare kanske! Har själv aldrig kommit så långt utan att hamna i sängen

• Anonym (N)

Om det var första dejten skulle jag inte vilja dejta honom mer kan jag då säga det känns ganska vidrigt om han skulle vilja slicka mig på första dejten och då vet man ju vad han hela tiden tänker på. nej tack, mer än så vill jag ändå ha.

men om det som sagt var tioende dejten så varför inte?

• Anonym (mumsigt)

"Det finns flera sexuellt överförda infektioner som kan smitta vid munsex. Detta gäller bland annat gonorré och syfilis – som är ovanliga i Sverige men vanliga i många andra länder. Det har inte visats att gonorré smittar via kyssar. Emellertid kan gonorrébakterien finnas i svalget hos den som är smittad och därifrån överföras till underlivet vid munsex.
    HIV kan också överföras vid oralsex, särskilt om den som blir slickad har inflammation eller sår på könsorganet. För HIV och syfilis finns även risk för smitta via blödningar på könsorganen – smittrisken ökar alltså om kvinnan har menstruation. "

• minatre

Anonym (mumsigt)

Är man orolig för sexuellt överför bara sjukdommar så finns det kondom/slicklapp att använda vid oralsex. Så skyddar man sig även där

• Doodii

Jag hade bara tackat och tagit emot.
    Många verkar så rädda eller så för oralt första gången dock brukar jag alltid ha det. Det e ju nice

• enlitenbitkaka

slicklapp???? Gud så osexigt det lät.....

minatre skrev 2008-07-02 20:36:44 följande:
    Anonym (mumsigt)Är man orolig för sexuellt överför bara sjukdommar så finns det kondom/slicklapp att använda vid oralsex. Så skyddar man sig även där
  • Anonym (sex)

slicklapp !!??va ftusan e det aldrig hört talas om, det blir väl att knulla som med kondom då eller?nån som testat?
    beror väl på hur han är osv.men att bli slickad e skönt men då vill i alla fall jag ha nåt mer

• minatre

Anonym (sex)

Aldrig hört talas om Finns att köpa på sidor som säljer sexleksaker tex! Har aldrig provat att använda ngn själv så hur det käns vet jag inte dock. Men det bör rimligen vara som med kondom ja.
    Men vågar man inte ha oralsex av rädsla för alla könssjukdommar man kan få, så kan man kanske vilja köpa skydd istället för att avstå helt tänkte jag

• Anonym (lina)

Go for it! Det är ju underbart att bli slickad av rätt person.

• k girl

Det går också att använda lite gladpack, istället för en speciell slicklapp.

• minatre

konichiwa girl

Ja just det och tänk vad mycket billigare i längden!!! Då kan han ligga där hela dagarna ju. Borde det inte gå att vira in kuken med i gladpack Kan nog kännas lite mer kinky än att rulla på en kondom, haha....

• Anonym (förstår)

Jag förstår din känlsa, att du blev paff=) Min sambo ställde en riknande fråga i början av vprt förhållande!=) haha vi hade inte haft sex ännu med låg och kysstes och det började hetta till ordentligt, då frågar han om han får kyssa mig där nere.. jag blev lite paff jag med och sa nej tack även om det var där i studens hetta.. efterpt tyckte jag det kändes pinsamt mest för hans skull=) Men han visade sig inte vara speceillt kinky i längden! Tror bara det var ngt spontant..i stundens hetta.. låt det ej avskräcka dig!

• k girl
    minatre skrev 2008-07-02 22:29:08 följande:
    konichiwa girlJa just det och tänk vad mycket billigare i längden!!! Då kan han ligga där hela dagarna ju. Borde det inte gå att vira in kuken med i gladpack Kan nog kännas lite mer kinky än att rulla på en kondom, haha....
    Hahaha, japp... Då kan man nog tala om att käka kola med pappret på.
  • Anonym (Man)
    k girl skrev 2008-07-02 22:25:52 följande:
    Det går också att använda lite gladpack, istället för en speciell slicklapp.
    Å nu slaknade den helt. För osexigt. Vill känne hennes sköte direkt mot mina läppar (inte gladpack)
Svar på tråden Hur skulle du reagera om din dejt sa att han ville slicka dig?