Inlägg från: krillee |Visa alla inlägg
  • krillee

Vad har ni för bil?

Oki många som har olika bilar. Vi får tillöknig i mars och kör nu en volvo s40. Men det går ju inte få in knapt en resväska för baggaget är fullt. Funderar på en volvo v50? men man bår ju mer för pengarna vad det gäller renault. Men hade en renault 19 en gång. Gick bara sönder då sa en polare köpt inte fransk skit dom kan inte bygga bilar. Någon som har renault och är nöjd med den?

• krillee
    tomas73 skrev 2008-07-18 08:16:08 följande:
    Toyota Avensis kombi. bra utrymme och oftast ligger vi på mellan 05 & 06L milen
    Oki vad ligger dom på i pris ungefär då? Det går in mycket i skuffen då eller?
  • krillee

Men vad fasen man vill ju ha ne kombi med lite drag i så en v50 t5 eller något eller ska man köpa saab? någom som kör en saab kombi med lite krutt i? som är och rekomendera

• krillee

oki v

Frontline skrev 2008-07-22 23:36:23 följande:
    Här kör vi en V70 170hk-06
    V70 helt oki men ganska dyra att köpa va?
  • krillee
    Frontline skrev 2008-07-22 23:43:13 följande:
    jo det är klart att dom är ju inte gratis , men man får ju vad man betalar för..
    Jo det är klart svårt det där kör volvo nu hart kört volvo i ett par år nu men funderar på att köpa renult nu mycket bil för pengarna säger dom som har dom men svårt får se vad det blir till slut
  • krillee
    Gnu13 skrev 2008-07-30 16:09:21 följande:
    En 95 vector -07 2,3biopower helt ok drag bra med plats för hela failjen.samt en S70 -00 2,4 slö men bra utrymme om man inte ska ha 2 vagnar med.Ett tips för semestern spänn fast vagnen på cykelstället bakpå, då frigör man duktigt med plats i skuffen!
    Oki det är bra drag i biopowern alltså? Trodde det där med biogas inte var något tryck i men oki kan vara bra att lägga på minnet. Vi ska bytta bil men funderar på till vad. Funderar på en v50
  • krillee

Oki alla grabbar på denna tråd jag behöver hjälp!! jag har nu en volvo s40 av 96 år modell. Ja och vi väntar vårt första barn ohc ska nu byta till en kombi. Till problemet ska köpa en bil för runt 150.000 men kan inte välja funderar på föjande bilar o snälla skriv om nu har någon erfernehet av dessa

Funderar på en volvo v50 volvo det håller
    Ford mondeo vet ej har aldrig ägt någon ford
    Renault megane kombi sägs att franska bilar ej håller?
    opel kombi

Någon som har någon anna bil o rekommendera i prisklassen jag är ute efter skriv gärna

Tack på förhand

• krillee

Ingen som kör renault megane kombi? fundera på o köpa en men vill veta så man inte köpre grisen i säcken

• krillee
    Snogge skrev 2008-08-19 15:19:43 följande:
    KrilleeJag kommer aldrig mer köpa franskt. Haft nyare Peugot själv och har bekanta som kör Renault och Citroen. Många småproblem och många verkstadsbesök samt ett uselt andrahandsvärde och dyr service med dåligt bemötande. Lite samma sak med Ford har jag hört. Mycket plastsmäck och skitelektronik är det också.Kör på Volvo, Mazda eller ToyotaSen jag bytte till japanare (många år sen) har jag inte haft ett enda fel
    Oki tackar så mykcket ska jag lägga på minnet då jag ska byta bil. Har kört volvo nu men ja kanske blir det igen då
  • krillee

Nej det är många olika svar man får kring renault. men dom allra flesta är nöjda. Det där med elfel och krångel tror jag tillhör dom äldre renault bilarna. Jag menar för priset av en begagnad volvo v50 som jag tänkte köpa får man en helt ny renault så jag tror jag köper mig en helt ny bil

Svar på tråden Vad har ni för bil?