Om ditt barn skulle ha......
Jag skulle aldrig bjuda in ett barn som utnyttjar ett av mina barn som till och med slår mitt barn inför mina ögon och sen tvär ljuger mig rakt in i ansiktet. Samt inte skäms fast att den har blivit upptäckt. För då skulle detta barn och dess föräldrar vaar helt ointressanta för mig. Det är i grunden föräldrarnas fel som inte upfostrar sina barn.
Såväl vuxna som är psykopater likaväl barn är psykopater men att diagnostisera barn är förbjudet men det är okej att har fördomar mot andra.
hoppasblimamma skrev 2008-08-11 12:55:44 följande:
Det beror på hur allvarlig mobbning det var. Var det verkligen mobbning skulle jag absolut inte bjuda hem den ungen på vårt kalas. Då skulle jag ta itu med det tillsammans med föräldrarna och skolan/dagis. Men om det var enstaka elakhet, då skulle jag hålla med om att man ska ge det barnet en andra chans och bjuda hem det också. Men jag skulle också prata med den mobbande ungen och säga att jag visste vad han/hon gjort. Jag skulle göra klart för ungen att den är varmt välkommen till oss så länge den är snäll men att den inte bjuds med igen om den fortsatte med sina elakheter.