• Edgren

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

Om du tycker att du har en blogg du vill dela med dig till andra av. Kan du lägga upp den i det här forumet.

Jag är först zazz82.blogdog.se

Här kan du läsa om min vardag mitt liv tankar och känslor jag har som ensamstående förälder. Med ett hem varande barn och ett barn på håll.
    "Min blogg mitt språk mitt skit"

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-27 14:57
    Ny blogg igen www.nogg.se/zazz82 Handlar om de samma som ovan. Ville ha kvar min gamla därför att den har fler funktioner jag gillar

• Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!
  • Flickanx2

Nakna barnafötter som springer runt på min gräsmatta, det slår "nästan" ko-shitslukt.

Love it!

Fast... varje gång har det blivit "omgruppering" av mina stenar och förvandlats till "restaurang" el nå´t.

"Vet i f-n varför det måste möbleras om i mitt stenparti?!".

Fast det är det värt, barn runt omkring mig är ett måste för att må bra.
    Både för trivseln fast erkänner också:

"Nån bättre sork-beskämpning finns inte!":

http://ekdungen.blogspot.se/

? 

• Flickanx2
    "Fuck Google, ask me!"

Jag kan mycket men en sak säger bara:

"Män och mans-saker!".

Det finns nämligen en markant skillnad mellan oss kön. Då pratar jag inte om den där lilla skinn-biten mellan benen. De har ett helt annat språk!

"Displayer, compressioner, proffesorer o importera portar hit o dit!".

Ska gå en kurs och sen... kan jag bära min killes t-shirt. 

http://ekdungen.blogspot.se/

• miamiamia

Att det ska vara så svårt att presentera sig! Hur ska jag få till det utan att det låter alltför deprimerande. Jag är en gift tvåbarnsmamma som har stött på många baksidor av livet. Pga av all otur har det varit svårt att möta någon som förstår/respekterar hur det är/varit och varför det är svårt att vara som "alla andra". Kanske kan vi förgylla vardagen för varandra på något sätt oavsett vilken relation vi har.
    Är: rök, drogfri, lugn, ärlig, snäll, försiktig, m.m.
    Tycker om: ärlighet, respekt, djur, hantverk, handarbete, natur m.m.
    Tycker inte om: elakheter, ytlighet, orättvisor, stökigt uteliv m.m. 

Min E-mail: [email protected]

Min bloggadress: miamiamia.bloggplatsen.se

/MIa.        

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

En blogg om mitt liv med anorexi, asperger och bipolär sjukdom men jag försöker även fokusera på de bra sakerna i mitt liv som är min hund och vår träning, min nya medryttarponny och människorna jag älskar. Jag kämpar varje dag med självmordstankar och tar ofta överdoser och jobbar för att komma ifrån det. Jag har varit sjuk i ätstörningar i 10 år men hatat min kropp sen jag var 6 år gammal, nu är jag 27 år. Följ gärna min resa, allt stöd och alla läsare uppskattas och det känns bra att skriva när man vet att någon läser.

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!