Inlägg från: Tetti |Visa alla inlägg
  • Tetti

Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!

teatimes.blogg.se

Jag är en tjej på 26 år som kämpar med att bli frisk från anorexi. jag har haft en ätstörning i 9 år och anorexi i 7 år så nu vill jag en gång för alla bli frisk och börja leva ett liv i frihet. Jag är intresserad av kost och hälsa och är vegetarian sen ca 10 år tillbaka. Mina intressen är min hund, att läsa, skriva, se TV-serier och träffa vänner och familj. I mitt friska liv älskar jag att träna och röra på mig och det motiverar mig att bli frisk.
  • Tetti

anorexiresan.blogg.se

En blogg om mitt liv med anorexi, asperger och bipolär sjukdom men jag försöker även fokusera på de bra sakerna i mitt liv som är min hund och vår träning, min nya medryttarponny och människorna jag älskar. Jag kämpar varje dag med självmordstankar och tar ofta överdoser och jobbar för att komma ifrån det. Jag har varit sjuk i ätstörningar i 10 år men hatat min kropp sen jag var 6 år gammal, nu är jag 27 år. Följ gärna min resa, allt stöd och alla läsare uppskattas och det känns bra att skriva när man vet att någon läser.

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

En blogg om mitt liv med anorexi, asperger och bipolär sjukdom men jag försöker även fokusera på de bra sakerna i mitt liv som är min hund och vår träning, min nya medryttarponny och människorna jag älskar. Jag kämpar varje dag med självmordstankar och tar ofta överdoser och jobbar för att komma ifrån det. Jag har varit sjuk i ätstörningar i 10 år men hatat min kropp sen jag var 6 år gammal, nu är jag 27 år. Följ gärna min resa, allt stöd och alla läsare uppskattas och det känns bra att skriva när man vet att någon läser.

• Tetti

anorexiresan.blogg.se

• Tetti

Jag har en blogg som heter anorexiresan.blogg.se. Skriver om livet med anorexi och att försöka bli frisk men också om livet som hundägare och livet i övrigt. Har även en bipolärdiagnos och kämpar för att klara av dagarna med hjälp av en massa mediciner och ansträngningar när livet känns tungt och motigt.

Svar på tråden Vill du göra reklam för din blogg? LÄGG UPP DEN HÄR!