• mamarazzi

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Godnattis lillaD!! kastar kramar efter dig!!

• mamarazzi

God natt! Tack för att ni finns!!

• mamarazzi

Magis: Grattis! Jag sitter och gråter för fullt här!

Snozie: Hurra för illamående!

Poppy: Börjar också tro att jag är gravid men vet inte om jag vågar hoppas. Men herre min gös vilken svamp du måste ha! Jag har ju också en jag kämpar med... Hum... får se till att tvätta igenom alla mina underkläder. Lite krångligt nu när man har badkläder. Kan det vara farligt med en svampinfektion om man är gravid? (tänk om jag e det?!?!)

• mamarazzi

EGO EGO EGO: Åh nu gråter jag igen. Min mans kusin (granne med oss just nu i sommarstugan) har precis (kl 17) fött sitt 3:e barn. Jag har kunnat vara glad för deras skull hela tiden och nu senaste tiden har vi setts nästan varje dag och pratat om hennes graviditet och stundande förlossning. Idag födde hon och jag bröt samman... Vi fick veta det för 30 min sedan och när som helst kommer mina svärföräldrar på middag hit. De vet ingenting om att vi ens försöker få barn å nu gäller det bara att hålla god min... Buuuuuu!

• mamarazzi

Grynet: Nu tittade jag på din länk och bölar som värsta kranen. Man kan inget annat än skratta åt sig själv. Tack för att ni förstår!!

• mamarazzi

Lillaskuttan: Härligt att höra!!

LillaD: Fy jag förstår att livet känns hårt... Snart snart vänder det! Så måste det bara vara. Livet måste ju vara lite rättvist med eller hur?!

BP: Åh vad jag håller tummarna för dig!

Själv fick jag mens igår. Alldeles för tidigt. Fattar inte. Kom typ 4 dagar tidigare än det brukar (har en mens cykel på 25 dagar i vanliga fall) och jag blöder massor. Så nidisen var visst början på mens... Äh.
    Men ni skriver om att man inte ska ha kort lutensfas. Varför inte då? Denna månaden fick jag ju stegring på ÄL dag 12 dvs äl på dag 13 eller 14 (eller???) och sen kom mensen på dag 23 dvs bara 9-10 dagar efter ÄL? är det inte bra alltså?? Berätta!

• mamarazzi

HK: Åh vad gott med mojito!! Får jag smaka??

• mamarazzi

lillaD: TACK för svaret! Du är en pärla!! Jag ska fortsätta testa min äl denna månad så får jag se vad lutealfasen ligger på. Fick ju mens tidigare denna månad än vad jag väntat mig med men vad jag läst så ska ju luteal-fasen vara konstant?! Ja ja får väl hålla mig till tåls en månad till och se vad nästa månad säger...

HK: VAR är min mojito?!?!!? :-I

• mamarazzi

Åh vad bra det går med mina "gubbar" idag. eller

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7