• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Bling: Men vad är det för en soft sommar?
    Först resa hur länge som helst och sen semester när man kommer hem!

Trista besked ang spermierna. *Suck* Tar det aldrig slut?

• Cia o krabaten

Rara Avis: Finns blandade erfarenheter av Cytotec.
    Jag fick det för att livmodern skulle dra ihop sig och sluta blöda.
    Fick ordentliga värkar ett tag, men inte hemska. Fick samtidigt Citodon så det hjälpte väl.
    Har bara behövt dem vid det sista mf'et så ofta klarar man sig ju själ (3/4 för mig då).

• Cia o krabaten

Bling: Glömde ju!
    Klart du är värd en soft sommar!
    Ladda alla batterier ni kan med tanke på er tuffa sits, både bakom er och framför!

• Cia o krabaten

rara: Jag fick dem på undersökningen och så väntade jag på skjutsen hem och då drog det igång, kanske 10min?

• Cia o krabaten

Hje hej

Pyret hade inte vänt sig rätt så det blir UL och ev vändningsförsök på tisdag nu.
    Vet inte om jag orkar med att försöka vända...
    M är väldigt tveksam och vill inte att dte ska finnas minsta risk för Pyret! Då vill han ha snitt istället...

• Cia o krabaten

Mmm, borde bli snitt i början av augusti om det ska bli det.

• Cia o krabaten

*Skrattar åt MCC som somnat med en vattenmelon som huvudkudde *

Hej hej, LillaD du är så söt som frågar!
    Som vanligt vet jag inte hur mycket ni vill veta här inne, men jag berättar gärna!
    Jag snittades ju akut efter ett dygns förlossning med E. Öppnade mig inte tillräckligt helt enkelt/svaga värkar.
    Så nu har jag ju gått på Auroramottagningen för att förbereda mig inför förlossningen och tänkte även betala för en extern kurs med profylax mm för att göra vad jag kan, och så blir det såhär!

Jag kan absolut tänka migatt försöka vända om det inte gör ont när de väl håller på (Då säger jag ju stopp) men M är rädd för Pyrets skull!
    Nu kommer hans rädsla in och vill inte riskera det minsta så han vill snitta direkt istället.
    Så det känns lite som antiklimax.
    Jag har inget emot snitt, det funkade bra för mig, för att inte tala om om det blir planerat snitt så är det ju så mycket lättare med alla planering osv, men jag hade ju laddat för vaginalt!

*Måste läsa på om alla ev risker nu*

• Cia o krabaten

Linan: Ha en bra semester!
    Hem och gör ett lyckat rUL sen då?

• Cia o krabaten

LillaD: Skit också! *Bjuder på lördagsgodis och en kram*
    Man försöker intala sig själv att vara stark och inte hoppas för mycket, men klart att man blir ledsen!!!

Det är ju extra jobbigt för er där det strular!
    Tänker på LillaD med tveksam ÄL, Lycka mfl som behöver IVF, HK som dessutom har medicinerna mot både bebis och kroppen, och inte minst Bling!
    Det är jobbigt nog som det är med mf-helvetet så man behöver inte slitet att få till plusset också!

Träffade Iske på köpcentrum idag och hon har fullt upp med att planera sitt bröllop som är om 2v! Ser fram emot fina bilder sedan

• Cia o krabaten

Lycka: Beklagar igen. Hälsa K så mycket. (M börjar ju bli lite rädd nu och alla mf kommer ikapp honom nu, så det är nog inte alls dumt att sörja lite under tiden...) Och skit med huset dessutom!!!
    tur att ni har svärisarna hyfsat nära.
    Jag ska till bedömningsmottagningen så är det där T är så får du gärna hälsa henne Jag ska vara där 8,30 men skulle räkna med att det tar hela fm, så lite sällskap skadar aldrig

Franka: Välkommen hem trots minus, men kanske inte helt fel för det var väl första cykeln efter mf, eller var det andra tro?

Annars var det mest jobbiga nyheter i tråden idag.
    Fler lyckosamma plus önskas!!!

*Kramar om hela tråden*

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7