Just inkommen efter ett nattdopp i lilla poolen och ett glas vin på nylagda altanen, ibland känns livet lite bättre!
Just nu håller maken och jag på att packar för fullt inför sommarens andra semestertrip. Vi har en dålig vana att shoppa oss ur sorgen och denna gång har det lett till ett husvagnsköp!!!! Varken maken eller jag har campat med husvagn tidigare så det ska bli mycket spännande hur detta ska gå, men jag är inte så orolig. Vi planerar att vara borta i 3 veckor.
Cia - jag skulle mer än gärna träffa dig, men med tanke på att vi reser i morgon och är borta ett bra tag så blir det svårt, men gärna när jag kommer hem igen. Jag kommer att titta in med jämna mellanrum men du får gärna skicka iväg ett sms om det händer något spännande, om du hinner förstås.
NenneN skrev 2008-07-25 13:47:07 följande:
Hur ser din historia ut Lycka?Har du fått många mf?Gör du ivf?Klart du ska lyckas!!!
Vi har just gått in på vårt 5:e år som ofrvilligt barnlösa. Vi har hunnit med x antal hemmaförsök innan vi började med hormoner och makeinsemination. På 4:e inseminationen lyckades vi men den graviditeten slutade med ma i v.10 och efter det gjorde vi 3 inseminationer till innan vi gick över till ivf. Första ivf:n lyckades men slutade med ett tidigt mf, andra ivf lyckades också men slutade med ma i v.8 och nu på 3:e ivf:en fick vi neg resultat. Vi har 2st embryon i frysen som vi kommer att försöka med till hösten. Vi har gjort mf-utredning hos Dr B vilket visade på förhöjt tnf-alfa så jag, som så många andra, blev ordinerad Trombyl. Efter sista ma så blev jag helt knäckt och gick in i en depression och har varit sjukskriven sedan vul den 19 mars, men kommer nog att så smått gå tillbaka till jobbet i månadsskiftet Aug/Sept om allt går enl planerna.
hella 73 - grattis till blippandet!!!
mizzvictory - skönt att det är över....... *många kramar*
krusbär och Idun - många kramar till er också, tråkigt att mensen kom