• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

hej tjejer!

poppy: Kanske lika bra att inte tro på det då (de senaste gångerna jag var gravid så försökte jag förtränga det, vi pratade inte ens om det här hemma ), om du vill inte försöka få till ett vul tidigare?
    Men jag tror personligen inte att det är någon fara - vissa kvinnor har inte symptom, jag har flera kompisar som inte kände jota! Och man kan inte jämföra med tidigare graviditeter heller!

bling: lycka till m provtagningen gumman, hoppas det annars känns lite bättre idag! men om du jobbar så mkt och med allt jobbigt som har hänt - ja, då förstår jag att du inte mår bra raring. Så jobbigt med kompisen, jag tror knappt jag hade orkat umgås med dem faktiskt... livet är så orättvist ibland!

Så skönt annapanna!

DND: lycka till på torsdag!

idun, när var nu vul gumman?
    och joo jag mår väl bra! har tokjobbat hela helgen så jag är lite trött... men idag ska jag lämna lite text till min handledare så jag har ett sista ryck kvar bara. Igår hade jag sån mensvärk också... orättvist att man ska behöva ha det i 4-5 dagar innan mens också. men det brukar jag ha så det är väl inga konstigheter.

Kramar till dig BP och er andra också!

• StoraD

tack söta ni för att ni tänker på mig! jag är glad att jag har lämnat lite text och jag är ledig ikväll och imorgon så det känns bra...

HK: det måste var väldigt påfrestande att ständigt ha ont, vad du kämpar gumman! bra att ditt TNF-alfa gått ner, hoppas att du känner dig starkare snart vännen.

mw: hur gick det i helgen?

• StoraD

poppy och a80, jag tror på er också såklart!

• StoraD

skulle inte du till Gbg? och hade du inte en stor blödning?

• StoraD

AAH, måste man dra info ur dig mammawannabe!! jag bryr mig och vill veta - så kommer du och ska vara lite gåtfull och mystisk... Varför spelar du svår att nå kvinna?! *mutter*

skönt att det värsta är över söt!

• StoraD

nu kom maken hem med middag! McDonalds!! tjohoo

till lunch blev det kycklingkebab...

needless to say... mitt hälsosamma leverne har gått åt h-e

• StoraD

tack för tanken raring!

fruZ skrev 2008-09-08 21:41:17 följande:
    Bra lillaD, nu ska du vila!
  • StoraD

men söta mw, så får du inte känna! "bre ut dig i tråden med pseudoproblem" BAH, tänk inte så!!

• StoraD

hej bling-bling! Hur har det gått idag? känns det lite bättre gumman?

god natt söt-mw

• StoraD

kram a80! så jobbigt, hoppas verkligen det avtar raring, måste du jobba idag eller du ska stanna hemma?

BP: ja, hoppas han ringer snart! (Men jag tror inte du ska ha så stora förväntningar på ngt nytt, hans studie är, vad jag har förstått, baserad på Trombyl så det blir nog samma behandling)

Bling: hoppas du varit iväg och tagit provet nu söt!

cia: känns namnet fortfarande bra? Alvin!!

• StoraD

Franka förresten! du har ju BIM några dagar före mig, du borde vara där nu! hur har det gått!

• StoraD

låter klokt a80! jag hoppas och tror på dig vännen, det är ju jättebra att det har avtagit! Och så kommer ju sambon hem idag också! kram kram till dig och er andra också!

• StoraD

Jaa, men jag är så trött nu. jag har varit på akuten i natt med min svärfar och är fortfarande lite orolig även om det inte verker vara ngn större fara tack och lov.

Sen kom mensen och jag har jättemkt mensvärk och blöder en massa. Så nu sitter jag i soffan och kollar på top model, men jag ska väl masa mig iväg till jobbet snart...

• StoraD

Tänker särskilt på dig a80!

pops: det där med symptom är så överdrivet, jag känner verkligen flera som inte haft några symptom alls! inga konstigheter tror jag.

bling: så skönt med din pappa vännen!

BP: skönt att det känns bättre med din dr vännen!

Hmm... jag undrar hur det går för Franka, hon hade BIM före mig... hoppas hennes frånvaro är ett gott tecken!

Tack för frågor om svärfar, det verkar inte vara ngn stroke men han är fortfarande lite yr och framförallt desorienterad (vet ej vilken månad det är, och inte riktigt var han var, men annat har han stenkoll på; typ hur mkt pengar han hade på kontot och vad han hade ätit till lunch). Nu ska de göra fler prover så vi får se hur det går...

ja, jag är också ledsen för mensen (även om det överskuggas av svärfar såklart), och nu är pergotiden över så jag vet inte vad som händer, om jag får ngn egen ÄL eller ej... den som lever för väl se.

• StoraD

hej på er! jag har varit borta ett tag men nu är jag tillbaka! jag har tänkt extra mkt på poppy, idun och a80 och jag blir så glad att se att det gått bra för er!

tack för alla snälla ord i min GB, jag blev verkligen glad.

nu måste jag springa igen, men jag skriver mer till var och en av er senare! många många kramar och stort grattis till poppy idag och idun häromdagen!

• StoraD

tack gumman! du, jag tog Behepan som är de 1 mg som du talar om, det är ju i mesta laget iofs. Min kompis som gör IVF fick dem + Folacin på recept i samband med IVF.

Nu har jag lagt ner det och tar 1 Folacin/tredje dag + vitamineral kvinna. Det kändes så överdrivet med den enorma mängden folacin. Kanske tar jag mer om jag lyckas bli gravid ngn gång.

vad sägs om TrioBe? www.recip.se/index.php

kram söt!

• StoraD

"TrioBe är det enda receptbelagda läkemedlet som innehåller B-vitaminerna B12, folsyra och B6. Doserna är högre än rekommenderat dagligt intag, vitamin B12 0,5 mg, folsyra 0,8 mg och B6 3 mg" www.recip.se/index.php

• StoraD

nämen jag hade ju redan lagt in länken! hjälp, nu börjar jag direkt terrorisera er med inlägg!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7