• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

grattis trasan!! håller tummar för lilleskuttan också!

• StoraD

hurraaaaa lilleskuttan!!! grattis gumman!!!

• StoraD

hej hej! tack för dina snälla ord DND, jag blev jätteglad det behövde jag verkligen! jag har varit så ledsen idag, jag grät hela förmiddagen och har knappt lyckats jobba alls... jag är så orolig för att ÄL inte ska infinna sig + att det nu är 2 år sedan vi började försöka + att vår bebis skulle ha fötts nu i dagarna om det inte var för missfall #3 inget har jag skrivit på avhandlingen heller, jag känner mig så misslyckad...

ang. läkare. Jag säger som SandraW, kontakta en läkare som du vet är välvilligt inställd! antingen du kontaktar a80's läkare, eller Boråsläkaren, eller DrM. Det är mitt tips vännen! Min DrM gör inga prover utöver det som är standard hos landstingen, utan det blir innohep/heparin från konstaterad graviditet.

skönt att mensen kom poppy, nu kommer ÄL ska du se!

nu ska jag på middag för en kompis som fyller 35. det sista jag vill göra är att vara trevlig mot bekanta på krogen. men men jag har iaf tränat idag.

• StoraD
    fruZ skrev 2008-06-27 18:44:20 följande:
    Men han behandlar ju utan diagnos. Och det kan man nog få nästan vilken som helst av KK läkarna i Linköping att göra. (a80 fortsätter tro att Linköping inte har nåt bättre än KK att erbjuda och VILL tro att Landstinget KAN vara ok)
    det låter helt galet när du pratar om dig själv i tredje person hihi!
    (skitblödning!)

nu ska LillaD på middag, men LillaD är inte så hungrig. men men, vad ska LillaD göra...
  • StoraD

tack söta ni för snälla ord!

DND: nix, jag har inte prövat apiforce, är väl lite småskeptisk om jag ska vara ärlig! Men vissa är ju övertygade om att det funkar så jag vet inte... har du haft svårt att bli gravid?
    Det är inte konstigt att vara spänd över magen tror jag. Har du bokat tid för återbesök? om du har det så släpp all oro tills dess gumman, du verkar så orolig för detta (vilket jag verkligen förstår, jättemkt) så jag tror det är bra att du bokar en tid för att se om allt kommit ut, om du inte har gjort det, du kan inte gå omkring o känna efter hela tiden.

välkommen hem finesssan och lillFin!

tråkigt med minus vitlök blä!

• StoraD

tjohoo stegring på ÄL-testet! ÄNTLIGEN!!

• StoraD

tack snälla ni! ja, idag känns det mkt lättare och bättre, jag var så orolig att min ÄL skulle försvinna helt

Poppy, när ska du börja ÄL-testa?

Lycka, nu är du väl ruvare? när är ditt testdatum?

• StoraD

tack söta BP!!

finesssan, jadu, amningsproblem verkar vara mer regel än undantag, tror knappt jag har en kompis som inte hade det... men jag förstår att det är jobbigt och jag hoppas det känns bättre snart! kram raring!

• StoraD

tack mw! ja, ibland utvecklar sig livet på konstiga sätt... men jag tror att det retrospektivt kommer att framstå som bra och kloka beslut! Nu kanske du får ett mer renodlat beteendevetar-jobb som är mkt roligare än det du blev erbjuden! det hade du ju inte kunnat få utan utbildningen man vet ju faktiskt inte vilken väg livet kommer att ta. men jag känner igen BLÄ-känslan, verkligen.

men detta fixar vi!! det är jag säker på! sommarvila låter mkt bra, det är du sannerligen värd!

idag måste jag säga att jag åt en SJUKT god macka! skinkstek + brie! jag är så trött på pesto och soltorkade tomater, måtte den mack-trenden gå över... och mozzarella och getost och grejer, nää Jag längtar personligen efter pannbiff och stekt-ägg mackan! eller varför inte en hederlig baguette med ost och skinka!! jag är mkt konservativ i min smörgåssmak. jag vet inte varför jag berättar detta för er! HAHAHAHA jag flyr väl från jobbet... PUSS sötnosar

• StoraD

på temat: "intressanta fakta från LillaD's liv" kan jag berätta att jag bara ätit 2 enheter idag, hur går det för er andra?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7