• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Poppy: ja jag klagar inte.
    E tycker vi är lite tråkiga däremot

• Cia o krabaten

*vinkar åt tråden*
    Var på jobbet idag igen på begäran för de hade köpt så fina presenter till oss

Ett set kläder och så BRIO leksaker, bla en "racerbil" i sån där old school stil Då blir man glad!

• Cia o krabaten

*Offrar några kräktrasor och bajsblöjor till gudarn *
    Tänk vad man strävar och längtar efter så innerligt!

Dålig sömn, illaluktande blöjor, skrikande bebis innan den kräks och sen mera tvätt
    Men åååå vad det är värt det!
    Alvin är ju bara liten ännu och har precis börjaat le några enstaka gånger. Annars är det "ingen hemma" säger M
    Men ändå är det ju bara så underbart att sitta med hoonom i famnen. Kämpa på tjejer! belöningen är väl värd mödan! *Kram*

• Cia o krabaten

GRRR nu skrev jag en l¨ång graj om hur jag gjorde en främmande man glad igår och så kastades jag ut

Jaja, kul att man kan gläjda folk!

• Cia o krabaten

Iske: Jag har alltid tyckt att den där brukaren verkar kocko!
    Hur går det med din "åldersnoja"?

• Cia o krabaten

Idun: Håller tummarna hårt idag!

MWB: Skönt att dte såg bra ut och bra att kroppen är redo även om inte du är det. Ta din tid.
    Konstigt att han håller på och ändrar rekommendationer n u när han ska sluta!
    Man tycker att han kunde köra på de få månader som är kvar... Finns ju ingen att fråga sen ju!

Poppy: Härligt med lite illamående iaf!

Bling: Inte konstigt att du känner dig sliten med 70timmars veckor! Blir en ny semester efter det va?

kramar om alla och saknar några...
    Strumpan såg jag en snabbis härom dagen.
    LillaD, min lilla Mcc, var är du? Hoppas allt är ok med dig och familjen iaf.

• Cia o krabaten

mwb: Spelar ingen roll morgon eller kväll, men båda samtidigt sa DrB.
    ett tips sen är att kolla när man mår illa sen och inte ta dem då
    Jag mådde mest illa på kvällen och var alltid orolig att jag skulle kräkas upp dem kom tordes aldrig bytatid på dagen

• Cia o krabaten
    Lilo75 skrev 2008-09-18 23:46:47 följande:
    Jag vet inte varför de var så öppna för att ha dit mig...Kanske för att jag och min man har fått så många barn utan problem förut..Men gud..det kändes inte riktigt rätt att skriva här förlåt !! Men tror att det kan vara orsaken faktiskt...
    Lilo: Jag har också ett barn sedan innan som gick enligt skolboken (Här inne kallad "gräddfilsgraviditet" ) och de ville inte ta emot mig som jag sa i andra tråden.

Idun: Jippi!!!!!! Heja räkan! (ang datum så ädrades mitt 12 dagar de första 13v )
    Nu är det Poppys tur här näst.

Lycka: Jag håller med de andra: 2h åt gången bara. Klart du är slut! Men sen var det inte så mycket värre med 3h upplevde jag.
    Snarare att man hann med att göra något annat än att komma dit, säga hej och sen gå hem
  • Cia o krabaten

Stella: Grattis!
    Prog ska inte påverka testresultatet På med T nu! Heja heja!

Finessan: har precis hittat kamerasladden... Ska se vad jag har för bilder att erbjuda Återkommer.

BP: Inte ge upp nu. *Kram*

Lycka: Hur är det? Håller du ihop? Tänkte mest ang FET/Bim denna gång.

Lilo: Det verkar som om du träffade en sympatisk läkare iaf, vilket inte är helt vanligt i dessa sammanhang.
    Däremot fick du ju tyvärr inte mycket gjort, precis som vi pratade om innan.
    Är också nyfiken på läkaren som forskar om det. I U-a??

a80: Härligt! Grattis till magisk gräns. Steg 3/5 för min del. (Plus, hjärta, v12, rUL, bebis )

Linan: Snart 2-siffrigt! Härligt
    Glömde nog hälften...

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7