• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

grattis Idun!!! tjohoo så roligt!

kramar på er andra också!

• StoraD

hej poppy! så söt du är som tänker på mig! jag har bara mkt på jobbet just nu...

• StoraD

åh så skönt att det såg bra ut a80! vilken pärs!

finessan, har ni varit på BVC än?

Lycka77: ska ni göra fler IVF el FET? vad är planen?

• StoraD

bra jobbat Franka!!

kul med akupunktur mw!

och krusbär, jag känner igen tankarna inför provresultaten...

BP: är mensen på g än? snart får ni börja försöka igen raring!

• StoraD

puss på dig mw för uppmuntran! (det kan jag verkligen behöva...)

• StoraD

NEJ! vad är detta jag läser?! gumman, lägg dig och vila och så får du åka in akut lite senare, det är många som har blödit utan att det varit någon fara gumman... ååh vad jag hoppas att allt är ok vännen!!! KRAM

Idun 78 skrev 2008-08-25 17:44:28 följande:

Good job, Franka! Nu blöder jag - ordentligt... FAN!
  • StoraD

det är sant, det är nog ingen idé, det enda jag tänkte var att de skulle se om det var en tillfällig blödning eller om det var mer på gång i livmodern. Men nej, stanna hemma, försök att bara vila söta du. Ring mig på mobilen om du vill prata, närsomhelst, jag är alltid vaken sent!

• StoraD

ååh gumman, det förstår jag... ring som sagt om du vill!

Idun 78 skrev 2008-08-25 17:51:35 följande:

Åh shit vad allt känns tungt...
  • StoraD

lycka till med provtagningen Bling!

idun: jag svarar här, ring när som gumman! tänker på dig söt, och det är som sagt ett mkt gott tecken att du varken har ont eller blöder!

kramar till er andra också

• StoraD

a80: usch trist med mer blödningar, hoppas det avtar vännen.

poppy: jag håller tummarna för dig vännen! heja heja! hur är det med förkylningen?

bling: hoppas du mår bättre snart, jobbigt att ha så ont! och vad tapper du varit med alla proverna, hurra för dig!

mw: klokt att du började med hormonkuren! väck med cystan säger jag också!

idun: det känns onekligen som det går åt rätt håll vännen! och du, tack för de snälla orden i min GB! det var det lilla jag gjorde genom vårt samtal ju! nu när jag jobbar hela tiden så känner jag mig så isolerad från världen, och då betyder det så mkt att ngn frågar efter en! tack gumman!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7