• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Lycka: ok, arbetsträning nu då? tror det är bra att komma igång lite oxå, hoppas det går bra när du kommit över tröskeln och ur mysbyxorna
    Förbered dig på att du kommer vara trött i början bara!

a80: jag hade nog önskat mig en sån, även resten av grav då Alvin var så stillsam... Magis har ju en näst intill oanvänd kanske du kan få köpa?
    skönt att du inte blödit mer iaf.

mw: aldrig att jag hade väntat 150 dagar! tuta och kör du.

Idun: ja usch för denna mensvärk så hade jag också sist och trodde det var kört Men Alvin mår bra, även om han inte vill sova så länge på natten

LillaD: inte kasta in handduken än min vän. Symptom är ju det sista man ska gå efter... kram

Bubblan: kul att se dig!

• Cia o krabaten

mama: känner helt igen mig.
    Ett var "ok", två kanske slumpen, 3e slog undan benen på mig.
    4e gjorde bankade ner mig i skorna då det var trots test-behandling
    då blev jag riktigt deppig.
    konstigt nog klättrar man upp igen, även omo man aldrig kommer bli densamma igen på gott och ont.

• Cia o krabaten

Bling: önskar man kunde förmedla känslan just nu att sitt aoch amma sin guldklimp efter all skit i 2 år!
    Plötsligt finns det en "mening", även om de 4 hålen alltid kommer finnas där som F sa.

BP: Känner verkligen med dig!
    Innan mitt 4e mf var jag lite "kaxig" och sa att nu när jag får 1T så vet jag ju att ett ev mf beror på fostret, inte mig!
    Men ändå sjönk jag som en sten *Kram*

• Cia o krabaten

iske: trist att du har det jobbigt. svackorna kommer ju då och då, hur ogärna vi än vill.
    Förstår att du inte kan missa den rättegången! Dyker han upp tro?

vilken med får du biverkningar av? T?

• Cia o krabaten

Lycka: förlåt mig om jag låter för klämkäck på din dåliga dag, men jag som är på "andra sudan" läser ditt inlägg och ser att du faktiskt har 3 bra dagar!!!
    Du kommer ut och träffar folk osv osv, det har vasrit värre och du är på rätt väg.
    Sen måste man få ha dåliga dagar ibland.
    "bryt ihop och kom igen" liksom.
    Håller tummar och tår att det kommer funka för er! *kram*

• Cia o krabaten

Hej vad ni skriver!
    Lägger mig inte i sköldkörtel-diskussionen för jag kan inget alls, hoppas bara ni får ordning på det.

Idun: Skönt att allt såg bra ut men hemsk läkare!
    BP: Hoppas du får tag på Lennart.
    LillaD: Duktig du är som föreläser på engelska!
    Det hade jag nog tvekat lite om, även fast jag bott i USA och är pratar relativt flytande fortfarande

Poppy: Allt väl fortfarande??

Magis kul att se dig och att ni har det bra!
    Här har vi varit och vägt och Pyret är idag, vid 1mån, lika stor som E vid 2,5 ungefär Och de föddes lika stora!
    Jag kommer få en sumo-bebis

• Cia o krabaten

5.2kg nu och 56lång.
    2kg upp på 4v alltså
    Med E hade jag inga symptom alls före rUL typ
    Så det kan vara ok ändå

• Cia o krabaten

Finesssan: Jag är inte förvånad! Han är stor
    Men än så länge ser han bara ut som en större bebis, inte en Michelinbebis

Lycka: Jag har också ältat den graviditeten jag hade förra sommaren med 1T...
    Men trots allt har ju BP fått mf trots 2T, och massor med folk lyckats med bara 1T, så man får nog testa sig fram. Hoppas att du är som jag och kräver 2 Så att det går bra nu när ert FET kommer funka! *Bestämma*

• Cia o krabaten

Finessan: ska se om det blir lite fotat i helgen, mormor är här.
    Men då brukar vi ha så mycket för oss att jag glömmer fota!
    Just nu lutar det iaf åt Alvin, vi får se.
    Jag har inte hängt med på att Vida legat under kurvan. har hon iaf följt sin kurva eller tappar hon?
    Då är det ju klart bättre med sumo-bebis
    Missförstå mig rätt, han får vara precis hur lätt eller tung han vill, men det där bebis-söta försvinner ju redan då han ser ut som typ 3mån nu
    Sån som de har som nyfödd i filmer ni vet

• Cia o krabaten

a80: Härligt med ännu ett lyckat vul!
    Och du, titta inte så mycket på skärmen Farligt att kunna för mycket ju!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7