• Lilleskuttan

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Hella. Grattis till +

Jag har börjat blöde FAAAAAN
    Massa rött blod..
    skit...

• Lilleskuttan

en kompis ska ringa nu för jag vill egentligen inte åka för dom är helt knäppa på kk i uppsala. men hon tycker att jag måste åka så det är väl bara att åka.

• Lilleskuttan

go morgon.tack alla för era tankar.. Jag var in i går och bebisen lever Jag hade en blödning i livmodern så det är därifrån det kommer.. Hon kunde inte säga om det var ett mf på g eller inte.det beror på om blodet "tar med" sig bebisen ut eller inte... Men allt såg bra ut igår.
    Och trevliga var dom oxå, nästan överdrivet..Min kompis sa att jag blivit så dåligt bemött de andra gångerna så det kan ju förklarat saken..När jag pratade med sköterskan på telefon innan jag åkte så sa hon: Ja då kan vi boka in dig på en tid i morgon ,,Nej sa jag jag kommer NU..ok sa hon och stred inte ens.. Konstigt.det brukar dom ju alltid göra..
    Ska till min "riktiga" läkare på måndag så då vet jag hur det är med bebisen..

• Lilleskuttan

ja jag ska vila, läkaren sa inget om det men det känns bäst att göra det, och när drb säger så så ska jag absolut göra det..Jag hoppas att trombylen gör blodet tunnare så det inte "orkar" ta med sig bebisen ut..

• Lilleskuttan

Sandra: Hade du nån blödning kvar i livmodern när du var på vul efteråt?

Ligger i soffan och tar det lungt..Sambon får passa upp på mig och det gör han så gärna

Undrar bara vart blodet i livmoder kommer ifrån..

• Lilleskuttan

idun: Jag tar mina trombyl med yoghurt varja morgon och deet har hjälpt. Jag hade mycket problem med magen innan men nu är det bättre. Känner bara av den ibland

• Lilleskuttan

mamarazzi: Har ingen laptop så jag passar på att smyga in och sitta vid datorn när jag ändå är uppe på toa..Men sen ligger jag pladdask i soffan

Blöder inte så mtcket men det är ju ändå där.Och det ska väl ut från livmodern för det kan väl inte va bra att blodet stannar där..

Babblar på: Jag åt det för men nu när jag är gravid har jag ätit losec mups ett tag. Nu äter jag inget mot magontet..

• Lilleskuttan

Nu har jag lånat mammas laptop så jag kan ligga i soffan samtidigt som jag roar mig här...

Grattis snozie.H¨ller tummarna för att det går bra nu..

babblar på skrev 2008-07-16 17:25:18 följande:

Lilleskuttan: bytte du till losec för att du var gravid? Hoppas det slutar blöda helt snart!
    ja jag bytte för dom på apoteket sa att man inte skulle äta omeprazol när man är gravid.
    blödningen har minskat lite , är väl för att jag legat hela dagen,,nästan..
    Men om blodet fortfarande finns kvar i livmodern så kommer det säkert att komma ut när jag börjar röra mig..får väl ligga i 7 månader till då....
  • Lilleskuttan

babblar på: konstigt att dom säger olika. på min bipacksedel står det :Begränsad erfarenhet av användning under graviditet.
    Det var därför jag frågade på apoteket..
    Har vi olika sorter av omeprazol???

mamarazzi:jag blöder lite fortfarande, det är mera brunrött nu.Ska på vul på måndag så det är några dagar kvar att vänta...

Cia:Va kul med en "långis" till.. Jag är 186 så du är vi 2 i den "klassen"

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7