Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Bling: OK, väntar med spänning
Nu blev jag pysselsugen!
Undrar om Pyret låter mig scrappa idag?
Bling: OK, väntar med spänning
Nu blev jag pysselsugen!
Undrar om Pyret låter mig scrappa idag?
bp: tänkte du kanske ville testa utan att träffa honom. Du har väl T så det räcker?
bp: om jag var du skulle jag ge kroppen en paus från T eftersom det inte känns helt bra med magen osv.
och sedan ta 1T från plus.
men det är bara jag, utan utbildning
bra tack
hur tidiga då?
mmm, inget kul att behöva.
Ja, jag vet inte. Det är ju lätt att sitta här och säga, men jag undrar om jag inte skulle kört på Borås-metoden en gång iaf.
Finns ju de som säger att T försvårar infästningen, och är det så för dig så vore det ju bättre tat ta från plus, eller kasnke mitt emellan Äl och Bim
Särskilt osm inte din kropp gillar T!
trevlig helg Lycka!
passa på att vara "vanlig" lite
Kajo: Här inne är vi både gröna och svarta i ansiktet över de vi kallar "gräddfils graviditeterna"!
Här förstår vi varandra och spyr galla och sen klistrar vi på ett leende och gratulerar och låtsas bli glada face to face
Om du orkar så finns det ganska många inlägg om detta i tråden längre bak.
Nyttig läsning, men maaaaassa sidor att bläddra igenom då förstås
a80: Grattis!!!
Med navelsträng klar är det ju ÄNNU starkare!
Hjärtslag v10=lika säkert som 12 fulla v enligt min hemmaläkare Heja räkan!
Kajo: Jag har ju en dotter som nu är 3,5.
Har alltid velat ha täätt mellan barnen, inte minst för FK's regler. Hade 3 försök inom 2,5 år och alla sket sig.
Har haft stor sorg över just tvillingvagn mm.
Nu i efterhand är jag GLAD att dte blev så länge som 3,5 år!
Trodde jag aldrig skulle säga det, men E är jättemysig nu med Pyret och fattar vad det innebär på ett annat sätt.
Man kan förklara och hon kan vänta osv.
Deesutom vill hon hjälpa till med blöjor och kläder osv osv.
För oss blev det super som det blev, även om de inte kommer leka som tätare barn kasnke.
När de blir större kvittar det nog iaf, då handlar det mer om personligheterna.
Dessutom fick de andra 3 i min mammagrupp syskon med 2 år emellan och de har haft det tufft allihopa!
Ett par har separerat och ett annat går på familjerådgivning.
Storasyskonen har varit sura, ledsna, svartsjuka, slagits osv osv. Det är nog inte lätt med så täta heller!
För att inte tala om under graviditeten, ffa i slutet.
Lite uppmuntran bara.
Poppy: Se ovan, men det har vi ju diskuterat redan du och jag
LillaD: Hej söt-apan
MW: Hur känns beslutet med medicinerna?
Poppy: Bf-dagarna är alltid jobbiga
Jag känner att de haft klorna i mig även detta år faktiskt!
Som jag berättade förut så kom vårt första mf 8/8 -06, vårt 4e 2/8 -07 och nu kom Pyret 6/8 -08.
Men de senaste två åren har jag börjat dagisterminen med mf, gått in i sensommaren/hösten ledsen och nedstämd.
Känslorna inom mig kopplas nu även till årstiden, så även fast jag i år ska vara lycklig så innebär hösten sorg inuti mig så det får jag kämpa för att slå undan
a80: klok kompis!
Poppy: Hittade du nåt kul på torget?
Min mammakompis skulle stå och sälja saker. Hoppas du får förknippa BF-dagen med nytt plus nu!*Håller tummar och tår*
Franka: Jag lagade hål 1-2v efter plus.
Vägrade bestämt ta bedövning om jag inte måste, även fast de bedyrade att det inte var ngn fara Men jag hade aldrig förlåtit mig själv annars. De var inte bekymrade över T då iaf.
Känner igen det där med att planera och inte planera pga en EVENTUELL graviditet! *suck*