• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

hej mamarazzi! hur är det med dig idag?

• StoraD

En tumör som är så stor och elakartad att livmodern måste bort? och denna skulle ha växt till sig på 5 veckor?!! det verkar inte så troligt DND... Men det är jobbigt att vara dålig i längre perioder, men alla krämpor du haft är ju övergående och nu får du se framåt! det kommer ordna sig ska du se! men som tjejerna säger här ovan - du får tjata på läkarna om du känner dig så orolig!

håller tummarna som sagt Franka!

nu ska jag rycka upp mig har jag bestämt, nu har jag gnällt och tyckt synd om mig själv i nästan en vecka. Detta håller ICKE, så kan man faktiskt inte ha det. Ja, jag har försökt få barn i över 2 år och fått 3 missfall, det är JÄVLIGT tråkigt, men nu är det så och det blir inte bättre av att tycka synd om sig själv. Inget är värre än att tycka synd om sig själv, eller jo - det är kanske att andra tycker synd om en... Hursomhelst. Jag har en underbar man, många trevliga vänner, en underbar familj, och snart har jag disputerat och då ligger livet framför mig! och jag är frisk och min familj har också hälsan (ta i trä), detta fixar sig!

• StoraD

Krusbär: det är bra med mig! Jag har jättekul med min lillasyster! nu är hon på stan med en kompis som bor här nere, och jag sitter på bibblan och "jobbar" Hur går det med TCM? jag är mkt intresserad av sånt! och hur mår du annars vännen! tack för att du frågar!

• StoraD

ja!! hösten 2008 ska bli VÅR höst! nu stryker vi ett streck över allt gammalt tradigt och så börjar vi om!

• StoraD

åh söta Krusbär, jag förstår att det känns lite trist efter semestern, kanske kan du och din man boka in ngt kul framöver så ni har ngt att se fram emot? Kanske bara en weekendresa eller en övernattning på ngt pensionat eller herrgård eller så? De kan ha såna weekendpaket med middag + övernattning.

kul att du mår bättre av din diet!

• StoraD

BP: NÄÄ gumman, åh så tråkigt! men jag håller med de andra om att du borde ta prog ändå! hoppas du får tag på en gyn, annars åk in akut och ta med en bok. Håll oss uppdaterade, jag tänker på dig vännen! kram

Franka: åh den där förbudsfällan är så lätt att fastna i... jag har själv varit där, nu orkar jag inte längre. Men är Yoga inte bra? det trodde jag var jättebra!

• StoraD

men så tråkigt gumman har du slutat med proggen nu eller du testar en dag till?

• StoraD

jo, jag menade dig franka! Jag joinar dig nog i deppandet idag, idag är BIM om man räknar som sist (jag är på dag 12 efter ÄL, hade 11-dagars lutealfas sist)...

Och nu har mensvärken satt in ordentligt, precis som förra månaden (får mensvärk ett par timmar innan eländet kommer igång). buhu så besviken jag är och så med två stimmiga tonårsbrudar i lägenheten... suck. jag vill bara gräva ner mig.

• StoraD

men älskade BP, så tråkigt vännen! men du, du har blivit gravid, och detta är ett så tidigt mf att du kanske kan försöka igen direkt? kanske kommer inget blod, en kompis till mig fick ett lika tidigt mf och hon blödde mindre än en vanlig mens.

Ang. behandlingen så var detta säkert ett "vanligt" mf orsakat av kromosomfel, och mot dem finns ingen behandling, utan ngt var fel på embryot. tyvärr är det ju så att även om vi får behandling mot ett problem, så kan vi ju fortfarande få mf om det är fel på embryot som du vet sorgligt men sant.

många många kramar på dig raring.

• StoraD

naaw vilken underbar liten Cia!! grattis igen och välkommen hem! hur mår du söt?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7