Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
LillaSöt: Good job att fått in en knippe text! Ledig ikväll och imorrn, DET är du värd!
Det gick bara bra i helgen.
LillaSöt: Good job att fått in en knippe text! Ledig ikväll och imorrn, DET är du värd!
Det gick bara bra i helgen.
Japp, båda avklarade
Gick på maxdos Diklofenak hela helgen och blödningen till största delen avklarad med det värsta igår.
Nu pustar jag ut i soffan, är lite matt.
Vad roar du dig med din lediga kväll? Tittar du också på Kristallen?
Lilla: Nej nej, skulle aldrig spela svår allvarligt!! Det var INTE meningen. Vet oxå att du bryr dig, tack snälla!
Känner mer *herregud, mina små fjuttproblem med en blödning är så bagatellartat mot många andra här som har det mycket tyngre just nu, vill inte breda ut mig i tråden med i sammanhanget pseudoproblem*
a80: Hur går det med dina Fragminsprutor? Har du vant dig vid att ta dem? Och undrar, kommer du gå på Spec-mvc?
Äntligen! Trodde jag både var svår OCH hade dödat tråden
Jo men ibland kan det kännas så, och så hade jag ju redan tjötat (jo nu pratar jag götteborska heeela tiden) om min helg i ett tidigare inlägg.
Dags att sova!
I morgon ska jag följa med min cancersjuka kompis och kolla på peruk åt henne, eller som hon själv sa, välja höstfrisyr (inget pseudo direkt ).
Ha en härlig ledig dag imorrn, Lilla! *Kram och *
Vi hörs imorrn!
Bling:
Visst är det så, att kunna dela problemen underlättar så otroligt mycket. Har också försiktigt pushat för att min sjuka kompis ska gå med i någon förening eller forum på nätet för bröstcancersjuka men hon har inte nappat (inte än i alla fall). Jag hoppas så att hon kommer dit hän såsmåningom.
Bling: Bra bra att du har klarat av sista provtagningen trots dumma tider för dig.
Beklagar att din pappa drabbats av Parkinsons . Han kan väl inte vara så gammal heller gissar jag? En sjukdom som sliter hårt på anhöriga också. Vore säkert väldigt mycket värt för din mamma att få komma i kontakt med anhöriga i samma sits som hon.
Kul med sykursen ikväll
Stella: Verkar ju som många skjuter på mensen med hjälp av just Progesteron, om de ska på badsemester osv. Då tar man, som jag förstått det, prog i tablettform oralt, t ex Primolut-Nor. Vet inte hur det funkar med prog-vagiatorier om det är det du tar.
Bebis igen: Kul att se dig här! Instämmer med övriga, det inger hopp med er gravida och/eller mammor här i tråden. Vecka 30, vad härligt och absolut dags att börja tro men förstår om det är svårt.
a80: Åh skit vad jobbigt! Vill att du ska få slippa dom jäkla blödningarna och så typiskt att det händer när mannen är borta. Låter bra att du ligger och vilar. Du verkar ha många vänner som kan ställa upp men om alla jobbar och om det är något du behöver hjälp med, stort som smått, så finns jag här i stan. Är hemma resten av eftermiddan. Säg bara till så inboxar jag mitt telnummer!
Bra a80! Jättebra att du får sällskap och superbra att du håller modet uppe. Heja dig och räkan!
Kram!