hej, jag har inte varit sjukskriven alls mamarazzi... vidare har det blivit svårare med sjukskrivningar så jag vet inte om barnlöshetsproblematik och sorg i samband med det är grund för sjukskrivning: Men det är säkert olika mellan landsting och FK i olika delar av landet! jag kan inte råda dig vännen, kanske kan du gå ner på deltid en tid? tack för dina snälla ord!
oh nu ser jag krusbär, förlåt, jag missade det! låter som att det gick bra iaf!
hur är det nu? försöker ni eller har ni ett uppehåll?
tack Idun!
EMND skrev 2008-07-29 12:11:17 följande:
Prata med någon, tja...vem då alla har semester..
ja, de har semester NU ja, men inte för evigt... vi är ju snart inne i augusti, och på de flesta ställen finns möjlighet till tidsbokning även under semestern. Kanske kan du höra med RMC om de har en kurator? eller så kontakta ngn som arbetar med KBT, Cia vet jag t.ex. har goda erfarenheter från det! K
an du inte försöka undvika gravida + småttingar under din resterande semester? är man ledsen p.g.a svårigheter att få barn - så MÅSTE man faktiskt inte umgås med gravida och småbarnsföräldrar... jag undviker dem i perioder när jag mår dåligt. otrevligt? kanske, men det skiter jag i, ibland måste man tänka på sitt välmående också, och riktiga vänner förstår det!
kram