babblar på skrev 2008-08-12 09:37:00 följande:
Idun: jag tror jag upplevde det som att jag var ohungrig första ggn jag åt det men sen har jag varit vrålhungrig hela tiden Lycka till med det sundare livet ! Det dumma är att jag bör börja med T en tid innan ÄL så det kanske blir försent när drB är tillbaka? Men jag bör kanske vila en månad? Fast hinner jag verkligen det? DND: fick du mf med T du med? Jag går ju tyvärr redan hos DrB och det hjälpte ju inte Det gör ju att man får lite panikLillaD: får se vad drB säger..kasnke blir Heparin? Fast nu tvivlar jag på att jag behöver blodförtunnande . Spännande med ayurvedanstella: usch vad tråkigt. Känner igen tänket...förra månaden var jag helt inne på ivf/insemination. Men nu blev jag ju gravid och fick ännu ett mf. Så nu är jag mest inne på ny medecin...eller ingen medecin.Akupunktur har jag inte testat än..det kanske jag borde göra? Linan: tack för det svaret Det gjorde mej glad. Härligt att du kommit så långt!Allt verkar ju bli sämre för mej med T iaf. Vet inget som blivit bättre. Sen kasnke det är så att det är omeprazolen elelr nåt som gör det men jag måste ju äta den för att ens kunna ta TFast tyvärr har jag ju en diagnos Men den kanske inte är det som gör att jag får mf?Poppy: vet inte vad jag ska säga. Du verkar ha det riktigt jobbigt nu. Kram på dej!Men jag hade som sagt ÄL på dag 20Bebis: hej...hur är det med dej? Kräks du än? Är du i v 26 redan Vad härligt bling: hoppas det går bra på utredningencia: hur gick det med sprutorna. Var det jobbigt?
Gumman, ibland undrar man om det verkligen är så att det ALLA GÅNGER är jättebra med medicinering, får det bara för mig.... Jag menar du får äta omeprazol för att hålla ihop magen för att kunna ta T. Jag menar itne att T är något dåligt men det kanske inte funkar på alla.... Själv så valde jag bort det även fast DrB skrev ut det till mig, mitt TNF alfavärde var 5,2 och får inte va högre än 4. Jag tog bara progesteron från den dagen jag fick plusset. O jag hade haft 3 MF innan.... Har du fått prog utskrivet oxå, inte hängt med riktigt!
Nej jag kräks inte längre...jihooooooooooooooooooooo....slutade i v. 14-15. Sen mådde jag urk till typ v. 21 och sen har det faktiskt blivit bättre o bättre! Har fortfarande illamående dagar men nuså är det bättre! SKÖNT! Ja, det rullar på..... v. 26.... imorn går jag in under 99 dagars strecket!