• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Måste ju bara in en snabbis och gratta Lilleskuttan! Åh vad härligt! Jag har heller aldrig sett nåt hjärta. En gång har den dock varit i rätt storlek för dagen men det såg jag på akuten . Gissar att den dog just den dagen

men inga sådana tråkigheter nu Grattis grattis

och grattis sparken och secrets ifall ni redan fått bäbisar som någon sa här!

odd: jag har fått blåmärken lättare. Fast jag slår ju i benen i sängen jämt..dum säng Alltså när jag går förbi den Kasnke är bäst att säga det också
    Häromdagen fick jag ett på hälen precis nere vid foten(nästan under)..kan man ens slå sej där liksom?
    Men får man jättemycket blåmärken ska man nog kolla upp det. Apoteket sa til mej att vara uppmärksam på det iaf.
    Mina stannar kvar ganska länge också känns det som.

oj nu skrev jag ganska mycket ändå

babblar på med enheterna som försvann???

• babblar på

Trasan: Missade att du också gjort lyckat Vul. Grattis till dej också såklart!

0,2 enheter( 2 jordgubbar)

• babblar på

Odd: de sa att jag skulle vara uppmärksam på blåmärken och näsblod. Jag tror att man kan behöva kolla upp dosen om man får för mycket.
    Men du hade väl bara fått 2 va? Det är nog ingen fara.
    Jag får också sådana där jag inte minns att jag slagit mej.

LillaD: Hoppas du blir gladare av att äta mozzarella! Och Hoppas ÄL kommer!

• babblar på

Poppy: nu har ju du fått en diagnos väl och då är det nog ingen fara med att få blåmärken i vanliga fall? Jag hade annars gissat att man redan är lättblödd elelr vad man ska säga. Men jag kan inget om det där

Du kanske bara är ovanligt klumpig

Nä jag vet faktiskt inte nåt svar på din fråga
    Du kanske inte får fler av att äta Trombyl heller?
    Jag får helt klart fler av att äta det iaf
    Jag ville inte göra dej orolig...förlåt om jag gjorde det.

Jag tog ju blodprov när jag åt trombyl. Det blev ju ett större märke än vanligt(de kollade noga så det slutade blöda också) Lite senare på dagen när jag lyfte lite tungt blev det ännu större. Lite läskigt så jag slutade lyfta

vitlök : Skitminus!

• babblar på

LillaD: Åh vad bra! Heja heja

Finessan: Hoppas amningen går superbra snart. Man vill ju så gärna men jag har hört att det ska vara svårt/jobbigt. En sak som måste vara jobbigt är väl att man inte ser hur mycket de får i sej. Vid flaskmatning ser man ju det liksom

• babblar på

LillaD: tackar som frågar Jag är så rädd att jag ska få mens i veckan så jag vågar knappt andas. Känns riktigt jobbigt ibland.
    Och de där enheterna har förvandlats till gottisenheter tyvärr Kroppen fick nog förmycket nyttigt i veckan
    Men imorgon är ju en ny vecka med nya enheter Och en vecka med ett plus...snääääällla !!!

enheter idag : vissen sallad och några jordgubbar..och en banan kom jag på. Kändes värre än det var... kanske för att gottiskvoten är fylld för några veckor framåt

• babblar på

Tack cia och lillaD! Vet itne när jag ska våga testa men på tisdag borde jag göra det iaf

man är ju rädd att godissuget är "menssötsug" så jag vägrar känna det Blev nästan deppig idag när jag var ute efter chokladen i glassen och inte glassen i sej

• babblar på

Och tack Idun också!

Vad ni skriver...bara medans jag skriver mitt inlägg har det ju kommit hundra nya

Nu måste jag slita mej härifrån

ha det så bra alla

• babblar på

Jätte-ego: Hur kunde det bli ett minus??? Är det fel på testet? Nä det vet hjärnan att det itne kan vara. Skulle jag köpt ett billigt test så jag kunde tänka så kanske?

Usch jag börjar tvivla på att jag kan bli gravid med trombyl i kroppen? okej att jag hade svårt att bli gravid från början(även om jag inte riktigt räknade mej som sådan) Men sen har jag blivit gravid lätt och nu går det inte alls. Det enda som jag har lagt till är trombylen och magtabletterna. Tänk om det är magtabletterna??? Men de måste jag ju ta
    Jag kommer nog bli en av de där som aldrig får barn Man kanske ska fatta det nångång? Fast jag vågar knappt tänka den tanken

Jag vet att det är kört för denna gång men nånstans finns det ett litet hopp att det inte är kört förrän mensen är här. Hoppas jag köpt ett riktigt dåligt test som legat framme i sol och när det tillverkades glömde de lägga till ämnet som gör att det visar plus

a80: jag kunde inte låta bli att le åt din häst Vad härligt att du skrev häst!

• babblar på

cia: hoppas bäbis vänder sej snart. Det känns som om det är gott om tid för det

Finessan: vilken liten sötis hon är! Jättefina Lillfin!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7