• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

jepp lycka, jag får heparin oavsett. Enligt DrM är det såpass svårmätt att det inte är lönt att göra fler prover.

ang pergo så gör det inte balansen bättre, men däremot så stärker det gulkroppen vilken i sin tur producerar hormonerna! så om man har för låga grav-hormoner så stärker pergo detta! Men nej, inget prog-prov ska jag ta, och ingen vul. min ända vän är Clearblue ägglossningstest .
    hoppas du har rätt och jag får ÄL! tack för uppmuntran!

grattis till 3 befruktade ägg! kommer du få ngn behandling när du plussar?

• StoraD

a80: ååh så skönt med semester + att du snart är klar m utbildningstjänsten! 3 veckor går snabbt!

men mig är det sådär... lite orolig för om jag ska få ÄL, men annars helt ok antar jag. lite trött på jobbjobbjobb, men vad gör man!

• StoraD

tack lillskuttan! hoppas du har rätt? hur är det med en sådan gravid kvinna som dig då?

a80 - grattis till mensen!!

• StoraD

dagens enheter:

1 kiwi
    5 rädisor
    1 clementin
    en liten klase vindruvor!

det går jääkligt bra mina vänner!! känner mig mkt taggad!

• StoraD

ååh men så skönt med lite hederliga symptom! ja jag förstår att det känns nervöst inför fredagen, jag håller verkligen tummarna för dig!!

• StoraD

HAHAHA så roligt att rädisan seglat upp som tråd-grönsaken! nä, jag bara käkar dem rakt upp och ner, inga konstigheter!

jag har kompletterat tidigare intag med en morot, nu ska jag äta en nektarin och sen är jag nog hemma. Babblar På, jag är mkt imponerad av ditt frukt och grönt-intag, bra jobbat! MW, hur går det för dig raring?

a80: jag förstår dig, en gammal kursare addade mig på facebook och hon hade visst fått 2 barn! och fiiiina bilder i albumet "familjen" *kräks*

Lycka: det låter som en bra behandlingplan vännen!

DND: hur känns det nu?

undrar när finessan kommer hem?!

värst vad du var tyst ikväll cia, du har väl inte satt en gurkbit i halsen?

joo jag kommer nog alltid minnas mina mf, det känns som att man har förändrats i grunden på ngt vis... jag var en mkt positiv och glad person en gång, jag vet inte om det kan komma tillbaka till fullo igen... Äsch kanske lika bra, jag var ganska dryg innan!

• StoraD

ååh vilken grej Cia, kändes det tråkigt att säga hej då till kollegorna, eller kändes det bara bra?

mw: åh söta du är du så trött? många kramar på dig! jag kollar också på fotboll, heja Turkiet!

undrar hur Bling har det på Maldiverna! gift och allt...

bra jobbat med träningen a80! idag ska du vara nöjd: rädisor, träning och tantbesök! en höjdardag du åt väl ett äpple innan också?

• StoraD

Tack BP! ja, jag är rätt så nöjd, MEN med ett viktigt förbehåll. jag har inte minskat på den "vanliga" maten när jag ätit mina enheter, vilket har fått till följd att jag ikväll, precis som igår kväll, är så mätt jag spricker! morgondagens mission blir att försöka få in enheterna på ett naturligt sätt i kosten - och minska den övriga maten.

idag frulle, inget grönt
    lunch, inget grönt
    sen mandarin, vindruvor, rädisor
    senare morot
    sen lakritsnappar och vitlöksbröd (var på afterwork, varav vitlöksbrödet)
    sen middag, inget grönt
    nu precis en nektarin

analys: jag måste integrera enheterna i kosten! då har jag ett uppdrag inför morgondagen!

• StoraD

MW: INGA enheter?! då är du kanske som jag, äter inte så mkt grönt i dig själv utan behöver påtryckning? nåväl, det är väl lite lök i en big mac iaf och du tränade häromdagen! du kommer igen!!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7