• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Idun: usch ja toalettångesten/kolla-trosorna-ångesten är hemsk. Jag har nog itne kommit på nåt emot det tyvärr.
    Men du vad härligt att du inte blöder mer. Jag tror på dej och din bäbis!

jag saknar känslan av att vara lycklig och gravid. För även om man är nervös och livrädd nuförtiden så är det nån känsla i kroppen när det finns en till där. Och jag har ju inte kommit så långt ens.
    Saknar absolut första graviditeten när jag blödde till och från men ändå var superlycklig för att jag äntligen skulle få barn. Hur dum får man vara liksom

Bling: vad duktig du är som syr. Blev det nån overlock?

LillaD: grattis till jobbet även om det itne varar så länge

PoppY: håller tummarna för din bim

hej alla andra också

• babblar på

Idun:usch jag har inget tips som hjälper dej Jag vet itne ens om det blir lättare elelr svårare ju längre man går? Hoppas på lättare för det är inte kul att vara rädd. Hoppas du mår bättre snart iaf och att terapeuten är bra på sitt jobb! Kram

• babblar på

Linan: skönt att höra att det blir bättre. Hoppas det är så för mej med(om jag nu kommer dit)

Poppy: jag måste erkänna att jag tror att detta sista mf så var jag ganska lugn också. För nu hade jag ju medecinen som hjälpt så många och skulle hjälpa mej också. Men det funkade ju inte ..skit Nästa gång blir det nog nervvrak
    Hoppas det INTE är mens på G för dej.

DND: skönt att andra känner samma för salladen-i-ansiktet-tjejen.
    Jag tror inte att du blivit en sämre moster iaf. Kanske blir man mindre sprallig och glad

Idun: Hoppas du känner dej lite mindre rädd idag!

Kajolajo: skönt att du inte har ont

• babblar på

Lilleskuttan: Vad härligt! .. v 15 . Tiden pinnar på

Hej lillaD!

• babblar på

Krusbär: min mens slöar också igång med lite brunt. Har alltid gjort. Jag har alltid tyckt att det är bra för då slipper man bli helt blodig helt plötsligt Man märker när det är på G liksom . Men det kanske inte är så bra då?

allt om handarbete säljer också lite tyg och mg-tyger

Bling: elefanterna är underbara! Jag tror man kan beställa av dem också?

Lycka :Lycka till med FET..jag kan inte så mycket om sånt men hålla tummar kan jag

lillaD: håller tummarna för att din nedräkning går som vi vill

cia: har redan ringt Boråsaren men han var inte där denna veckan. Ska ringa igen

• babblar på

Krusbär: jag spottar inte så länge..3 dagar kasnke men de ingår i min mensvecka då.

Bling: aha slut..typiskt! Gissar att de går fort. Finns lite av dem på tradera såg jag(inte jag som säljer och ingen jag känner)

cia: jag tänkte ringa och höra vad han säger eftersom I sa att jag måste äta 2 om jag ville ha barn. Får jag inte tag på honom så chansar jag nog själv med en från plus ..eller en hela tiden?

• babblar på

Cia: jo jag pausar nu. Har struntat i att äta det sen mitt mf. Jag är lite osäker på om jag ska ta innan plus eller ej framöver. Får kanske dra lott
    Jag får ju tidiga mf även i vanliga fall fast inte så tidiga som sist

hur mår "namnlös" förresten?

• babblar på

v 6-7 i vanliga fall...hmm vanliga fall. Att man ska behöva skriva så om mf

• babblar på

a80: Hurra vad bra! heja räkan..grattis! Blodet var säkert undersökningen

Kajolajo: jag förstår dej precis. Jag har ju inga barn alls så jag är en riktig bitterkärring
    Jag tycker nästan att folk är konstiga som tror att det ska bli barn bara för att de blivit gravida. Så funkar det ju INTE

• babblar på

Poppy: det låter lovande ju! Det kanske blir ett plus...hoppas! Roligt att du torkat "hårt" Man känner ju igen tänket..
    Jobbigt att du fått sena mf. Det måste vara fruktansvärt. Jag ser det som tur i oturen att mina varit tidiga. Jobbigt med bf-datum

a80: v 10 redan...vad bra! Smart vän också.

lillaD: hemskt med brorsan som du förlorade

Mwb: jobbigt med humöret men vi får hoppas att det är extra effektivt då. Hoppas du slipper ha så ont som poppy hade bara! Grattis till katten! Klart han ska få present

men kajolajo...du kanske får tvillingar så du ändå kan köpa en sån vagn! Det vet man ju aldrig

jag blir helt deppig när ni säger att det inte är bra att ha tätt mellan barnen. Jag kommer ju vara tvungen till detta om jag ens får chansen. Och jag är absolut ingen gräddfilare Det känns som om det är gräddfilare som kan välja lite mer hur de vill ha det. Tätt elelr otätt( ) Vi här inne kan ju oftast inte välja alls
    Nu känner jag folk som haft endast ett år mellan sina barn som inte haft några större problem så jag hoppas att jag får det så Om man bara hittar lösningen på mf så

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7