• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Lycka: Jag trodde itne att jag skulle klara av ett mf till och särskilt inte ett under behandling. Tänkte att jag försöker aldrig mer om jag får ett mf till. Men vi ska nog försöka igen
    Men jag känner också tvivel. Tvivel för blodförtunnande och tvivel att jag någonsin får barn.
    Jag hoppas det går bra för dej snart! Och att du orkar
    Ska du ta 2 Trombyl till plus och sen en ?

lilleskuttan: hade du först inte positivt på ana och sen kom han på det?

Bling: aha förstår din tanke nu. PGD vet jag dock itne vad det betyder *tänker*

LillaD: japp mf-mensen är borta och jag gissar att jag t.om har äl??? Känns skit att missa den men jag ska vänta lite till.
    Hur går det med din ayurveda och pergo då?
    Jag skulle ju sätta igång mitt nya sunda liv igår men det sket sej Jag kanske väntar tills nästa måndag

• babblar på

Lycka: jag åt 150 mg och fortsatte med det efter plus också (gissar att det är det du menar att du ska fortsätta med eller har drB sagt att du bara ska ta 75mg innan plus också?)
    Min graviditet "dog" nog nästan direkt tror jag för ca 1 vecka efter Bim var plusset borta igen. Har ingen annan behandling till nästa gång.
    Innan jag åt T brukade mina graviditeter fortsätta till v 6-7 iaf så det känns som om T inte är grejen??

förstår att det måste vara ännu jobbigare att göra IVF dessutom

• babblar på

MWB: jag har också sett alla mina mf även om läkare säger att man itne kan se skillnad på blodkoagel och själva"klumpen". Grrr...Det är ju stor skillnad ! Kött är kött...blod är blod
    Lycka till imorgon!

LillaD: du måste ju vila lite också! Fast du tycker kanske det är skönt att fylla huvudet med nåt annat än bäbisgörande också?
    Bra att du ska börja vara ledig lite ibland iaf

lillaD och poppy: Mitt mf var ju superdupertidigt denna gång så jag hoppas att det itne blir nåt krabb. Min kropp har återhämtat sej ganska fort de andra gångerna så jag hoppas det blir så nu med. Om inte äl-stickorna var så skitdyra så skulle jag kolla bara för att

Poppy: hoppas du hann bli klar till deadline

idun: japp jag kom fram Tur att jag ringde och kollade
    Skönt att proverna var okej och att han även hittade nåt att fixa

hej alla ni andra också

• babblar på

LillaD: han har inte sagt nåt för jag fick itne prata med honom Ska träffa honom nästa vecka

• babblar på

a80: vad mysigt att köpa små små bäbiskläder Det går nog bra denna gången ska du se!

• babblar på

Hella: hoppas salthalterna är bra eller iaf lättfixade. Kanske är skönt om nåt är lite fel så du slipper må så dåligt. Jag förstår hur du känner inför att klaga men man får klaga Klart det inte är kul att gå runt att må dåligt.
    Hoppas att bäbis mår bra. Vilken v är du i?

DND: det enda som gör mej osäker på drB är att alla har tnf-alfa felet(alla jag hört talas om iaf) och får höra att så är nog fallet redan innan de testats Men det kan ju vara så att alla vi som går dit har testats för allt annat redan och det är oss de inte hittat nåt annat på? och då återstår kanske bara tnf-alfa (fast på mej kanske det inte var det ändå??? )
    Skönt att du fick en tid iaf

stella: härligt med en plan

• babblar på

DND: DrB känns engagerad och kunnig när man träffar honom. Och I som tar emot en är jättegullig Du kommer nog känna dej nöjd med besöket tror jag

• babblar på

Lycka: kul att ni bestämt er. Jag kan inte nåt om FET men hoppas att det går bra för er

a80: jag tror att det kommer gå bra för dej denna gången men jag förstår tänket. Jag håller alla tummar jag har för dej

• babblar på

poppy: jag har hört av läkare att enda sättet man kan vara helt säker på att man haft äl är när man blivit gravid? Man kan anta att man kommer få elelr haft men itne vara säker förrän man blivit gravid.
    Fast sen har jag ju hört här i tråden att man kan testa om man haft det så det kanske går veta ändå?

Jag kollade om jag hade bakteriell vaginos och hade inte det. På den läkaren lät det också vanligt.
    Hon sa också att hon inte trodde jag hade det genom att se mej Men hon kollade iaf i mikroskopet och jag hade ju inte det

Lilleskuttan: skulle du på Vul idag? Hoppas det gått bra!

Håller tummarna för alla på BIMlistan! Känns konstigt att missa min äl nu och vänta. Hade jag fått snabbare tid hos drb hade jag nog kört utan att vänta en mens

• babblar på

MWB: va fettfastande????? Det har ingen sagt till mej och jag har ju säkert tagit samma. Nu blev jag orolig!
    Hoppas din cysta försvinner och du slipper biverkningar
    Jag har inte pratat med DRB än...bara med I

Bling: jag har alltid haft seg start på min mens som jag minns det. Fast kanske inte så seg som jag har nu. Jag räknar första dagen men brukar alltid markera riktiga mensdagen också Jag vet faktiskt inte hur man räknar. Tycker alla säger olika.

Idun: Hoppas det är lättfixat med värdena så de blir som de ska ifall detta nu påverkar allt. Kan det vara endast därför du får mf kanske?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7