Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
God kväll tråden!
Tack alla för kommentarer angående adoption. Intressant att läsa det ni skrivit.
Bubblan, vad trevligt att se dig! Och lilla Ingrid, vad stor hon har blivit.
Poppy, jag hade rejält med symptom när jag hade min ofostriga. Du kankse ska vara glad osm slipper. Det är inte så kul att må illa 24/7. Samtidigt förstår jag oron. Man vill ju liksom känna något i alla fall. Knepigt med ett så sent VUL. Försök att få ett tidigare.
a80, skönt att du sluppit blod i några dagar. Japp, jag hade AS och ångrar inte en sekund att vi köpte det. Det var enormt skönt att lyssna på lilla hjärtan när oron blev för stark. Jag slutade dock lyssna när jag började känna regelbundna sparkar och det var ganska så tidigt. Vida var också så livlig i magen att jag aldrig behövde fundera, men annars hade det varit skönt att ha då också. Det var lite bökigt att hitta hjärtat i början och det får man vara inställd på så man inte skräms ihjäl.
Idun, skönt att det såg bra ut.
LillaD, usch om det nu skulle vara mens på gång. Gör vad jag kan för att mota bort den.
Lycka, hoppas att det går bra på måndag.
MW, spännande med provsvar imorgon! OCH akupunktur. Fråga om Progesteron om han inte säger någont om det eftersom det verkar vara så olika vilka som får och inte.
Hur mår du, Franka?
Mama, har du funderat på Köpenhamn och Dr Christiansen?
Kramar!