• Cia o krabaten

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

a80: Smärtan bekymrar mig inte.
    Gör det för ont får jag väl säga stopp helt enkelt!
    Det som är frågetecknet är riskerna.
    Vi har kommit såhär långt. Pyret mår bra och kan snittas ut, jag har ett snitt bakom migw.
    Men att riskera Pyret för att envisas med att försöka vaginalt-nej. Inte värt det.

Är helt beredd på att det kan göra ont som sagt, men det är ju bara JAG! Inte Pyret

Tack för ditt svar.

Skönt att du inte har koll på ÄL. Lite befriande i denna hets upplevde jag! Och det är klart man hoppas på plus hela tiden. Det är ju det som är poängen med det hela

• Cia o krabaten

Imorgon är vändningsförsöket.

Tror inte tat dte är så farligt, men man vill ju respektera M's känslor också.
    Det har ju handlat så mycket om mig under grav...

magis: Inget har ju ordinerat mina T nu Så jag tänkte göra som du blir tillsagd Har du inte fått några order av Dr ABO?? Där sprack ju min plan!
    Skämt åsido så låter ju 10 dagar före snitt lagom.

Ang att föda i säte så såg jag på Sjukhuset att man FÅR det på mitt sjukhus, men inte på alla.
    Fast jag tror inte att just jag varken får eller vill med tanke på att det inte gick så bra med förra förlossningen.
    Då väljer vi snitt istället.

• Cia o krabaten

*Skrattar åt mamarazzis kampsång *

• Cia o krabaten

Magis: jag har inte förberett ett dugg inför bebis!!!
    Mamma väckte mig lite idag och sa att jag kanske borde ha NÅT med mig om dte nu skull ebli akutsnitt pga vändningen imorgon...
    En liten pyjamas till Pyret och snittvänliga trosor till mig tex
    *Måste jag alltså tvätta ikväll? Suck*

• Cia o krabaten

Hella: Jippi!!!!!!!!!!!!!!! Supergrattis!
    Och det brukar komma klungor av plus så vi hoppas på flera nu

Odd: Jag hade bokat in ett redan nu-helt klart.
    Lycka till och ha en trevlig semester om du inte kikar in innan dess. Ladda batterierna med töserna till max!

Poppy och Magis: Vanliga trosor ligger kanten precis i ärret!
    Så efetr snittet hade jag trosor med högre linning så de inte skavde i ärret! Ren slump att de var med till BB för det var de enda såna jag hade, och det snittet var ju inte planerat alls.

Annars har jag tittat på bebiskläderna men valde att inte packa ngn väska. Vill inte utmana ödet så Det ska inte komma nån bebis imorgon tänkte jag.

• Cia o krabaten

Bling: Härligt! Grattis till er båda.

Nu ska jag försöka sova, lite pirrigt är dte
    Kikar in efter imorgon och berättar såklart, men de trodde att det skulle ta hale fm iaf.

• Cia o krabaten

hej hopp!

Blev inget vändningsförsök för han hade vänt sig själv
    Snacka om antiklimax, eller vad man ska säga.
    Jag var riktigt laddad och det var ju ne del att förbereda med mormor och E osv, plus att M var tvungen att jobba.
    Och så blev det bara världens snabbaste UL!

Magis: Spännande med slemproppen!
    Men hur gör de då om det startar?
    Blir det akutsnitt då gissar jag.

Finessan: Jobbigt med ont i magen.
    Finns ju diverse som kan vara vöärt att utesluta ur din mat, mjölk, lö, juice mm mm, som kan vara värt att prova också.

HK: Njut av din semester i Europa!

• Cia o krabaten

Magis: Redo? haha, väldigt rörlig fortfarande så det kan nog dröja än Men på rätt köl iaf!

• Cia o krabaten

Lilleskuttan: Massor med kramar!
    Hoppas du fick komma in och fick bra bemötande...

Odd: Grattis! Försök att njuta av resan nu!

Idun: Spännande! När ska du testa?

• Cia o krabaten

Förresten var jag så trött efter uppladdningen igår att jag somnade runt 8 och vaknade för att natta E vid 9 för att sen somna för natten.
    Därav är jag vaken nu!!!
    Får be mormor att få sova middag idag

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7