• StoraD

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

ååh vad alla åker till landet och på semester och sånt... själv sitter man på kontoret och äter clementin och jobbar. well well. jag är inte bitter.

a80: så kul att höra!

DND: så tråkigt att du är deppig, jag känner igen det där... hoppas det känns bättre snart, det där går ju upp och ned - och inte blir det bättre av dessa påminnelser från vänner och bekanta.

BP: angående stickor - jag använder de digitala, men man kan beställa på nätet annars, men det får ngn annan tipsa om, har själv aldrig gjort det!

Cia: välkommen hem efter semestern!

skönt med semester + icke-försökande Krusbär! du är friiii, härligt!

HK: hur har du det?

lycka: hoppas på plus från dig!

hella: hur mår du, du går väl inte omkring och känner efter och har dig hoppas jag!

finessan: kul med vagnen ju! hoppas ni kan inviga den snart, kanske redan idag? det är ju så fint väder!

nähä, ska man jobba vidare då... kramar på er!

• StoraD

mw: var är du?! hoppas du mår bra raring!

• StoraD

tack HK! joo jag mår bra, jag är bara på dag 5-6 efter ÄL så jag tar det lugnt. jag tillhör inte frögurkssläktet så det är inga konstigheter om det tar lite tid känner jag, men klart jag hoppas på ett plus! jag har blivit gravid på försök #3 en gång innan, så vem vet! Hoppas du får en härligt semester och lyckas engagera dig i annat!

Hella: ååh jag ska verkligen hålla tummarna! hoppas du får en härlig semester raring!

a80, ja detta med att vara ifrån varandra under ÄL, det är faktiskt jobbigt. Men om du bara är borta en helg så är det kanske ok? det kan gå ändå om det nu är så att simmarna lever 3-4 dagar som det sägs (vilket verkar rimligt!)

kram

• StoraD

ååh så jobbigt a80, men snart är det semester iaf!

DND: ååh vad jag känner igen mig gumman... jag var på ett stort köpcentrum igår och där var det samma sak - alla var gravida. ALLA!! och alla min omgivning har fått barn, mina närmaste vänner, bekanta, släktingar. och det är ju inte konstigt när man är i 30-års åldern. men ändå. *mutter mutter *Ang gravhormoner så är det nog olika från fall till fall tror jag, jag har aldrig gjort några graviditetsstest efter missfall så jag vet inte.

poppy: hoppas ni får skoj i Gbg!

själv har jag tagit fasta på mamarazzis bakteriell-vaginos-varning och beställt tid hos gyn imorgon kl 13.40 (hon hade tack och lov en återbudstid), så nu får jag besked! gött!

många kramar på er alla

• StoraD

lilleskuttan, jag tok-håller tummarna för dig gumman! förstår att du är orolig, ååh kan inte vi bara få "vanliga" graviditeter och njuta och vara glada! ska man behöva gå och vara orolig hela tiden! orättvist söta du, jag kommer vara likadan.

HK: nä, det var en återbudstid, så jag hade bara flax! men som den snälla sjuksyrran marie sa "även du ska väl ha lite tur ibland" ja, faktiskt!!

a80, ja du är verkligen värd lite vila nu söt!

kram Cia!!!

• StoraD

välkommen hem Bling! härligt att du haft det så bra! hoppas på ett bra resultat på röntgen imorgon, klart jag håller tummarna!

• StoraD

naaaw vilken sötnos finesssan! kortet där hon tittar på sin fotande pappa var ju helt underbart! hjärtat bara smälter...

• StoraD

hej söta snozie! kul att se dig igen! hoppas det känns lite bättre nu raring.

hej a80! är du ledig ikväll?

• StoraD

tänker du på gynbesöket Cia? det är imorgon vännen! idag har jag inte gjort ngt... tror jag... nää det har jag inte! *förvirrad*

tråkigt att du hade en jobbig dag gumman

• StoraD

jepp, jag skriver på min avhandling då, jag jobbar 7 dar i veckan. ingen rast ingen ro. men det gör ingenting, jag har gjort det ett tag nu så jag är van! så jag glider in till kontoret i Lund, det är ingen annan där då så det är lugnt och skönt!

söt-E!! en stolt storasyster redan! har hon "bestämt" ngt namn till lillen?

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7