Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej tjejer!!
Det var verkligen längsen jag kikade in nu. Är så trött och mår dåligt för jämnan så det blir inte så mycket dator (eller något annat vettigt gjort) nuförtiden.
Vill börja med ett STORT GRATTIS till Finesssan!! Underbart att hon är här nu!!
Sen har säkert en hel del annat hänt i tråden men jag har inte hunnit läsa igenom allt. Det är ju så mycket!! Men välkomna iaf alla nya och grattis till nya pluss!!!!
Vi var på UL igår i vecka 10+5 och såg en levande liten krabat som vinkade! Har aldrig fått vara med om detta tidigare och svävade som på små moln därifrån!! Men jag tänker ändå vara återhållsam med glädjen och berättandet fram till rutinUL. Man vet ju aldrig...
Hade ni vågat gå på en högljudd konsert?! (Har biljetter till Bruce Springsteen på Ullevi i helgen) Vet ju att inte fostret börjat höra än men det kan kanske bli stressat?! För det dunkar ju i hela kroppen när man är på konsert. BM sa att det inte var nån fara men om jag bara skulle bli orolig av det och inte få nåt utbyte av konserten så skulle det ju bara vara en onödig grej att göra, sa hon. Känner inte alls nåt sug att gå eg. Men det har varit planerat i ett halvår och det är ju tråkigt att ställa in nu.