• mizzvictory

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Hej hej, får man vara med här?

Jag har 3 missfall bakom mig på 2 år, det senaste hände nu i veckan och igår blev jag skrapad.
    Det värsta är att det börjar kännas som en rutin mer än sorg, jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det.
    Min läkare skulle skicka en remiss nu i alla fall för utredning, känns som man kommer förbli barnlös men hoppas ändå någonstans!

Mitt första missfall var augusti i v.06, mitt andra på nyårsafton nu 07/08 det var i v.14, och det senast var jag i v.7!

Lycka till alla tjejer!

• mizzvictory

Tack för det varma välkomnandet!

Jag hoppas ju oxå nånstans att det ska gå vägen snart.
    Grejen är ju den att jag blir gravid hur lätt som helst, men sen att behålla graviditeten är knaset, är det någon som haft likadant?

Ni som varit på utredning, hur länge brukar man behöva vänta?

Ta hand om er!

• mizzvictory

Ok! Skönt att man inte är ensam i alla fall. Det jobbigaste är att ingen vet, o allt d säger är att man bara ska försöka igen, men men...

• mizzvictory

hallå!

De ringde från sjukhuset precis och sa att de inte hittat några foster rester i det som kom ut efter skrapningen, så de misstänker ett utomkvedshavandeskap. Ska in imorrn och kolla mitt hcg och har det inte gått ner kommer jag få läggas in igen för att antingen medicinera bort det eller titthåls operation. Är det någon som varit me dom liknande, usch jag orkar inte mer!

• mizzvictory

hallå hallå!

här e jag igen. jag blev inlagd förra fredagen och titthåls opererad, då hittade de fostret som fastnat i vänster äggledare,så det var ett utomkvedshavandeskap och inte ett missfall den här gången. Så nu äntligen är det över med blod och smärta för den här gången, men det lär ju ta tid innan man får försöka igen...

hoppas ni andra mår bra!!!

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7