Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Gud så söt! Hon ser ut att undra vart hon är?
Förstår att allt måste kännas nytt och främmande och med alla hormoner rusande, som man inte kan styra över. Nu måste jag jobba vidare...
Gud så söt! Hon ser ut att undra vart hon är?
Förstår att allt måste kännas nytt och främmande och med alla hormoner rusande, som man inte kan styra över. Nu måste jag jobba vidare...
Grattis trasan och lilleskuttan till de små hjärtarna! Det är svårt att slå den känslan då man fick se det.
LillaD håller tummarna för att det var guldägget som släppte.
Finesssan vilket vackert och passande namn hur fick ni det uppslaget? Hoppas att ammningen snart fungerar det är ju en stor del i det hela...
Kul att höra ifrån EvaX och att du hunnit landa nu. Går det bra för er då Bubblan?
Vi har varit i stugan i helgen och sammlat på oss energi. Sen var det tre års kalas för brorsbarnet på eftermiddagen. Tre veckor till semester det känns låångt...
Vad underbart söt hon är Finesssan. Skönt att ammningen har börjat fungera. Det är så roligt att läsa i din blogg. Jag har en målbild där jag går på promenad med den lilla i den nyinköpta vagnen-längtar så. Det måste kännas så speciellt där man kommer med det käraste man har.
Hur har ni gjort med försäkringar, vi har börjat läsa in oss på vänta barn och gravid försäkring?
Hoppas att allt har gått bra lilleskuttan, jag tänker på dig. Det tar verkligen på psyket att gå igenom kontrollerna. Man förbereder sig på det värsta varje gång.
Föresten är det fler som har problem med att söka gamla inlägg?
Jättestort grattis Hella!!! Ja ibörjan vågade jag inte vara riktigt glad men försök att tänka att nu har du fått hjälp och det finns jättebra förutsättningar.
undrar hur det är med Finesssan och Vida..
Nämen Snozie där överraskade du oss minsann!!! Grattis!!!
Kul att du är tillbaka i tråden igen. Oj vilken kraftig järnbrist har de sagt vad det kan bero på??
Lilleskuttan vilken mardröm du går igenom. Många kramar och hopp om att allt går bra.
Tråkigt att så många har det så jobbigt just nu. Men som Finesssan brukar säga varje minus är ett steg närmare bebis.
Mammarazzi jag var orolig för trombylen pga min astma som också har utlösts av ac-preparat en gång, men jag har inte känt av det alls!! Det är ju inte så stor dos, så prova det. Lycka till.
Kul att läsa att det är flera som är långa jag är 1,79 cm, inte längst i det här sällskapet!
Nu har jag semester!!! Som jag har längtat, äntligen får jag sova när jag vill och göra vad som faller oss in. Sen om havandeskapspenningen går igenom så jobbar jag bara 2 veckor efter semestern. :-O
Finesssan vilken gullunge hon är. :-P Skönt att magen är bättre det måste vara frustrerande att höra och se dom ha så ont. Att ssen inte få sova själv gör ju inte saken bättre...
Lilleskuttan jag tänker på dig och hoppas så att det ska gå bra.
Låter bra Snozie med illamående och tröttheten. Det blir man lugnare av. Mysigt att bo på hotell och ha det skönt. Ha det så bra.
Här händer det grejer!! Grattis Sandra och Magis till era tjejer! Vilken lycka.
Grattis till BP och a80 som plussat!!
Vilket skarmtroll ni har Finesssan, så fiin...
Cia snart är det er tur, spännande.
Lilleskuttan vad skönt att allt ser bra ut.
Kram på alla kämpare i tråden.
Vi är inne på vår tredje semestervecka och det är så skönt. Har varit i stugan och vilat,ätit,solat och badat. Imorgon åker vi ner till Danmark Tyskland och sen Ängelholm för att hälsa på kompisar.
Jag har gått upp 10kg redan!! Det är full rulle i magen och jag mår fortfarande bra. Har haft en sådan tur peppar peppar. Är i vecka 26+1, det går fort nu...
Oj nu var det länge sen jag skrev.. Men jag har läst nästan varje dag. Jag håller tummarna för er som behöver det och glädjs med dom som det går bra för.
Jag är inne på min tredje vecka på havandeskapspenning. Det har varit mycket ändå eftersom vi har köpt hus! Vi bor i ett parhus nu men vi ville ha enplan och barnvänligare. Sambon åkte till USA på jobb imorse blir borta nästan två veckor, känns inget vidare men det ska väl vara lugnt då jag är i v 32+3 nu, men man vet ju aldrig....