Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Blev tipsad om den här tråden och tittar in hit.
För två veckor sedan gjorde jag ett tidigt vul i v. 6+4. Allt såg då fint ut o det lilla hjärtat hade börjat picka på.
Sedan i söndags fick jag en liten blödning, blev orolig eftersom jag tyckt att symtomen försvunnit. åkte in akut igen. Borde då varit i v. 8+. Läkaren såg fostret, men inte längre några hjärtslag. Hon ville ha en second opinion, så igår var jag in för nytt vul o mycket riktigt, nu unde man inte längre se ngt foster.
Fick tid för skrapning på fredag. Då jag kom hem igår hade jag börjat blöda, blödde mer imorse. Är rädd att missfallet ska dra igång hemma. Har fått två mf hemma förut o tyckte det gjorde så fruktansvärt ont. Har även blivit skrapad en gång o upplevde det som mycket "bättre" Fick sova o när jag vaknade upp hade jag inge ont längre.
Så det är mycket blandade känslor inför det här. Borde ju vara bättre om naturen fixar det själv, men samtidigt är jag livrädd för det.
Det här blir nu vårat fjärde missfall. Allt känns så fruktansvärt hopplöst. Orkar inte.
Har inte orkat prat med någon sedan i söndags...allt känns så meningslöst o jag bara gråter.
Vet att det känns bättre med tiden (det gjorde det ju iaf de andra gångerna)men just nu känns det inte som det.
Kommer vi någonsin få det syskon vi nu hoppats o trott på fyra ggr?
Beklagar att det är så många i den här tråden, det betyder ju att vi är många som behövt gå igenom detta h-vete
Kramar/Catrine