Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Nu har jag vågat mig på att boka en tid för inskrivning. Går det inte bra på fredag då så får jag väl avboka. Men tills dess så tänker jag vara glad iaf.
Nu har jag vågat mig på att boka en tid för inskrivning. Går det inte bra på fredag då så får jag väl avboka. Men tills dess så tänker jag vara glad iaf.
babblar på: Tack.Ja jag hoppas det. Alvedon är ok. Jag har kollat med apoteket och det var inga problem att man tar trombyl.
Lilla D: När jag åt pergotime så kännde jag inte av min äl som jag alltid brukade göra. Hade heller inen "vanlig" älflytning som jag brukar.Dock blev jag gravid då så jag vet ju att jag hade äl.. Din kommer nog snart ska du se. Min kom ett par dagar senare än vanligt..
ja du d ska väl vara bra, men jag börjar bli så nervös för fredagen. Annars så mår jag illa till och från, molvärk och ont i tuttarna,så d e ju bra.Mina symtom har försvunnit efter ca 1½ v efter bim förra gångerna och jag är ju där nu så jag hoppas jag spyr snart
tack det lär behövas.hoppas du får utslag på ältestet snart..
a80 men när jag väl ligger där och spyr så ångrar jag mig nog.. Men men det är de värt om det går bra.
linan: va härligt..
hur har ni mått i början under er graviditet som gick bra? Symtomen,hade ni dom hela tiden eller till och från? Är så orolig när jag inte mår lika illa som för ett par dagar sen..
trasan: lycka till i morgon..
ja då var man tillbaka då.. Och vet ni, HJÄRTAT SLOG!!!Fattar inte att det är sant. Gråter om vartannat.. men det ÄR sant.. Så skönt. Har ju aldrig sett det förr..Litet var det men slog gjorde det.. Ska tillbaka den 8 för ett till vul..Era tummar hjälpte..Tack..
tack. Passar bra med ett sånt besked när sambon och jag firar 10 år.