MW- Härligt! Nu är nu har du examen på att surfa på FL ;), det är ju en skola av högre klass. Nejrå! Jätte grattis! Vad duktig du är! Måste kännas härligt att faktiskt veta att man är klar. Men nu kommer ju frågan?..vad ska du göra nu (förutom att surfa då?.men det tjänar man ju inga pengar på;), söka jobb? Först och främst hoppas jag du får njuta av sommaren!
Cia- Kan inte sammandragningar räknas som motion? Det är ju en STOR muskel som bara håller på jobbar ;) när man har SD.
A80- jobbigt med en blödning som inte beter sig ?som vanligt?. Sånt är frustrerande.
LillaD- idag är det en ny dag med nya fräsha enheter ;). Måste tipsa om min favomat som jag äter i tid och otid just nu. Det är nektariner+banan +keso (har man jordgubbar över kan man slänga i det med). Vad tror ni det blir för bebis av en sådan diet för det har jag levt på dom senaste 2 månaderna ;). He, he!
Ha en bra dag allihop. Idag ska jag göra som Cia säger och packa min BB-väska (att det ska vara så svårt att få tummen ur på det antagligen ytterligare en förträngningsgrej för att jaginte tror att det som ligger i min mage och sprattlar tänker komma ut;)