Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
Hej!
Grattis alla ni som har fått barn el är gravida! Gläds med er och hoppas att vi alla i tråden får våra efterlängtade barn.
Jag har varit inne i en intensiv jobbperiod men följer tråden regelbundet. Känns bra att veta att det finns fler i samma situation som vi.
Här har det inte hänt så mycket. Jag fick tillbaka mensen exakt 1 mån efter senaste missfallet och nu är det snart dags igen för mens igen, det känns tyvärr så i kroppen.
Vi var på Carl von Linné-kliniken och det var jättebra att ni förvarnat oss. Mycket riktigt fick bara besked om att vi var helt normala eftersom vi har ett barn sedan tidigare. VUL gjordes och allt såg normalt ut. Sköldkörtelhormonprov har kollats tidigare och det var normalt. Det enda prov vi fick lämna var kromosomprov både jag och maken, svar har ännu inte kommit. Jag frågade om proverna ni tipsat om men det ville de inte ta. Ganska trevligt bemötande men det kändes inte som att det ledde till något. Vi ska nog utnyttja tiden vi kommer att få för utredning på KK.
Nu är det snart semester. Om två veckor åker vi till Abisko och gör dagsvandringar. Det borde funka med en 2,5-åring. Vi har vandrat tidigare där och det var toppen.
Vad har ni för semesterplaner?