• babblar på

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Enheter: 50g gurka(japp vägde skivorna bara för att )Lite blåbär, en banan och lite sallad, tomat, avokado, ärtor och purjolök. Plus godis med naturliga fruktjuicer
    Det känns som om jag fått i mej lite vitaminer iaf Men det är nog inga 500 gram tyvärr. Om inte en banan väger 350 g

vi som inte har bäbisar i magen måste ju ha nåt att fördriva tiden med. Grönsaker är ju ganska bra då
    Tack för ni "enhetsmänniskor" inspirerade mej till att äta mer grönsaker! Det funkar förhoppningsvis som en stegräknare...man gå ju mer när man har en sådan på sej

Bubblan: det lät inte så roligt Men efter regn brukar alltid solen dyka upp

• babblar på

LillaD: Tack det var en bra start på dagen med en liten sång Vad rolig du är
    Jag åt inte hela avokados, purjo osv utan gjorde en sallad på det. Då är det lätt att blanda i lite allt möjligt Slängde på lite örtagårdsdressing(pulver man blandar med olja och vatten) OBS olivolja...det är ju grönsaker
    Rädisor lät inte så jättegott Är ingen favorit här

Lycka: usch det där lät jättejobbigt. Jag har ju aldrig behövt göra sånt. Skönt att det är gjort och hoppas det blir bäbis av det!

Idun: Håller med...alla får barn hit och dit. Folk som knappt känner varandra ens Jag hoppas att all sorg försvinner om man får barn men jag är rädd att man alltid kommer ha kvar lite av den. Iaf som ett jobbigt ärr

Lilleskuttan: Det ska gå bra! Håller tummarna.

Är det någon som tagit alvedon samtidigt som trombyl? Jag har ont i huvudet och har för mej att det var en okej blandning?

• babblar på

Lilleskuttan: tack..då testar jag alvedon om huvudvärken sätter in igen. Den gick över lite nu Måste varit sången från lillaD som botade

Hoppas det går bra på fredag!

• babblar på

LillaD: Bra med enheter du fått ihop! Extra plus för rädisorna
    Jag har smällt i mej en klementin, en banan och broccoli..fast inte på samma gång
    Banan borde väl en apa(mcc)som du gilla förresten

DND: Vi får hoppas att det var klart. Det tror jag också att det kan vara

Lycka: grattis till embryorna!

Lilleskuttan: spy lite nu då

• babblar på

a80:Hata på lite ... du får en guldstjärna för rädisorna iaf Kasnke borde smaka sådana igen. Är längesen. Vad gör ni med dem? Äter ni dem som de är eller hur tillagar ni dem?

• babblar på

LillaD: Jag tycker att du imponerar riktigt bra själv! Bra blandning av olika sorters enheter tycker jag
    Jag har fyllt på med gurkmacka,en glad mun melon och en kärleksmums Ojsan den sista åkte ner av bara farten

MWB: Har man sovit dåligt är det godisenheter som gäller!

• babblar på

LillaD: jag skulle väldigt gärna äta en sån tallrik varje dag Gillar sånt men det blir itne av. Ibland köper jag på mej en massa och så när jag väl kommer på att jag ska äta det så är det brunt, grönt och luddigt Fast jag äter bra många fler enheter än min sambo iaf

MWB: Men bigmac har väl nån tomatskiva eller lökring eller så? (jag är ju veg. så jag har itne riktigt koll ) Jag borde ju äta bra mycket fler enheter än ni egentligen.
    Aha nu såg jag att även LillaD kommit på detta med bigmac

finessan vad mysigt! Men jag förstår rädslan också.
    Allt måste kännas superskumt.

krusbär: usch ja bitter är inte kul att känna sej Min sorg har funnits så länge så jag tror inte att den bara kan försvinna hux flux...men jag lever på hoppet

Lycka: hoppas allt går super idag!

hoppas alla ni andra har det bra också

• babblar på

Linan: Underbart! Vad mysigt

• babblar på

Honung: nu kom det minsann lite glädjetårar. Tur att det finns berättelser med lyckligt slut

Finessan: vilken sötis

• babblar på

Lilleskuttan och trazan: jag håller tummarna idag!

Truls : oj snart är du i mål du med. Härligt!

Lycka: heja vad bra! Håller tummarna för dej också

jag såg en massa kottar häromdagen och tänkte att jag kasnke borde samla ihop några ifall jag möter nån med tjock mage

Enheter igår: banan, klementin, jättelite gurka, jättelite uppvärmd redan tillagad broccoli(räknas nog itne för då är det nog inget nyttig kvar i ) Sen kommer det stora..250 gram wok :-O
    Bara grönsaker och bönor...fast bönorna räknas kanske till köttavd.?

Truls: det blir nog en riktig sötis av den dieten. Gissar att h*n kommer gilla grönsaker

MWB: lycka till hos tandis ! Och grattis till examen

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7