• bubblan73

Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7

Har du fått missfall och inte har någon att tala med? Kom in till oss!

Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m20348731.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m17369948.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-138/m23204477.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m25833976.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28634807.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31226031.html

BIM-listan & behandlingslista:
    www.familjeliv.se/Forum-11-261/m25450137.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m28382945.html
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m31257830.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-03 19:12
    Ny behandlingstråd:
    www.familjeliv.se/Forum-7-137/m34145521.html

• Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7
  • bubblan73

Ledsen att jag inte är mer aktiv, allt bara jävlas just nu. Datorn, vattenläcka i badrummet, gräsklippare som inte fungerar, tjafsar med ett annat par via advokat........GAHHHHHHHH

GRATTIS TILL FINESSAN!!!!!!!!!!!!!!

• bubblan73

Fantastiskt vad mycket nya det har tillkommit i tråden! Välkomna hit alla tjejer!

Hinner inte läsa allt, men grattis till alla gravida och jag tänker på alla er som inte fått behålla era små.

Tar med senaste listan jag hittade, om fler vill fylla i sig, för skojs skull.

Bubblan_73: Norrköping
    Honung: Umeå
    odd: Sala
    jazzy: Huddinge
    Bebis igen: Enköping
    Magis: Nacka
    Finessan: Stockholm (Midsommarkransen)
    Cia: Uppsala
    LillaD: Malmö
    Sandraw76: Nässjö (småländska höglandet)
    hella73: Uppsala
    a80: Linköping
    ahost: East Orange, NJ, usa
    Lilleskuttan: Uppsala

• bubblan73

Poppy Lee:
    Tack, det känns skönt att hjälpa någon i kris, jag har ju själv varit där.........Roligt att tråden håller i sig, det trodde jag väl kanske inte riktigt i början.

Finessan:
    Jag visste inte att det fanns en lista i behandlingstråden. Kul att den kom hit också!
    Golvammar, det var ett nytt utryck! Bara det fungerar för er så! Åh, den första tiden med Ingrid.....

Vad ska LillFin heta?

• bubblan73

Finessan:
    Åh, så vackert och passande!!!!!!!

Debatten om ÄL-stickor kanske är förbi, men jag slänger in ett inlägg iaf. Jag har haft en menscykel på ca 30 dagar, så jag har alltid börjat testa på dag 9 i cykeln. Mest för att vara säker på att inte missa äl. Man kan ju se stegringen på stickorna när man är på väg in i äl. När strecken är som starkast (båda lika starka) har jag (vi)väntat 12 timmar till och sedan..........Jag har blivit gravid på första försöket varje gång tack vare det! Så heja ÄL-test!

• bubblan73

GRATTIS CIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bubblan73

Hej alla!

Vilket fart det är i tråden! Jättehärligt att se! Jag är inne och läser emellanåt, även om jag inte skriver så mycket. En del nya ser jag. Välkomna hit! Och en del gravida; JÄTTEGRATTIS!!!!!!!!!! Jag håller alla tummar och tår jag kan för er. Ska be dottern knipa lite händer också :))

Ingrid är sina modiga 6½ månad nu. Jösses vad tiden går fort! Hon vinkar, kryper fram på mage i en väldig fart och är bara glad hela tiden. Ammar endast 2 ggr/dygn och det är väl mest snutt tror jag. Ska se om jag kan skippa dessa mål inom 1-2 månader. Hon äter vanlig mat med en glupande aptit. Mest mumsigt är nog mackor just nu!

kram till alla tjejerna här!!!

• bubblan73

a80:
    Hur går det, gumman? Tänker på dig, då jag ska till Linköping idag. Stoor kram

• bubblan73

Finesssan:
    Jag känner inte igen det. Ingrid har varit matglad från första stund. Och det håller i sig nu när hon äter vanlig mat och bara 1-2 ggr bröst/dygn. Jobbigt för dig! Jag håller tummarna för att et kommer att fungera nästa gång.

a80:
    Lycka till vännen! Väntar med spänning på att höra av dig.

• bubblan73

Cia:
    Japp, allt är bra! Ingrid hasar fram i en väldig fart! Sover bra (ammar 1-2 ggr/natt), äter bra dagtid, växer fint osv osv. Det är det här som är livet. Jag lever för att vara mamma, verkligen. Det är min livsuppgift. Städa, tvätta, diska, ta hand om barn och ta med barn överallt. Jag älskar det!
    Själv då?

• bubblan73

Cia:
    Ja, precis så var det med amningen! Mycket och ofta!! Men mysigt.......Kan sakna det lite faktiskt, även om man ser fram emot allting som händer.

• bubblan73

Välkommen Lilo75!
    Tråkigt med dina missfall. Vi vet hur det känns! Jag själv har haft just 4 missfall. Skitjobbigt! Men nu har vi Ingrid här efter mycket om och men och utredningar!

• bubblan73

Stella!!!

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!! Det här är en bra tråd som smittar av sig med graviditet, vet du! ;))

Svar på tråden Utredning e missfall som INTE leder till IVF mm Del 7