Tråden för oss med IBS, del 7
Slant på knapparna..
Ja jag undrar de dagligen eftersom jag inte haft problem förut, knappt vetat vad magont varit.. så störigt.
Slant på knapparna..
Ja jag undrar de dagligen eftersom jag inte haft problem förut, knappt vetat vad magont varit.. så störigt.
Trasig Udda Strumpa skrev 2008-08-23 08:24:01 följande:
Ni som dricker näringsdrycker, vilken sort dricker ni??
Kollade lite på apotekets hemsida men blir inte så mcyket klokare, fanns ju så mycket olika
Åh så arg, fick avin om grejerna från apoteket. Men! Affären där man hämtar ut paket är stängd tills på torsdag då dom har flyttat till nya lokaler mitt i mot. Suck jag hade velat börja tugga sakerna så fort som möjligt..
Tröstshoppade lite kläder på nätet istället..
Trasig Udda Strumpa skrev 2008-08-28 21:59:49 följande:
Och nu har jag iaf fått börja med Guaribs.. Men hur äter ni eran?
En gång om dagen men när? Tar till frukost nu..
Har ätit guaribs i några dagar och jag tycker de funkar bra, dock får man ta nått "fispiller" ibland men resten är bättre.
Men dricker en hel del proviva med.
Men de känns ju bra att guribsen funkar för har bävat inför semestern vad man ska hitta på då, men då är ju enkelt att med, proviva är lite svårare att frakta.
Undra om de finns tablatter med dom där bakterierna som ska vara bra??
Och jag har tagit mig i väg varje morgon utan några bekymmer för nu så ska man ju i väg 4 dar i veckan 9 på morgonen på dagis och allt och har verkligen undrat hur de över huvudtaget skulle gå men *peppar peppar* Går jättebra!
tilda den vilda skrev 2008-09-03 15:21:44 följande:
Har för mig att jag sett några fibertärningar och sånt på apoteket just mot förstoppning. Antar att man äter dom kanske i förebyggande eller så.
Kollade inte så noga då jag inte har de problemet.
Nu är de lite bättre, men vart usel i förra veckan urk..
www.fass.se/LIF/produktfakta/artikel_produkt.jsp&DocTypeID=5
Här står de lite om Dimor t.ex.