Inlägg från: Tvillingmamma2007 |Visa alla inlägg
  • Tvillingmamma2007

Tråden för oss med IBS, del 7

Jag vill också prova...vilken ska man testa? www.apoteket.se/rd/d/3172&Filter=false&search_category_recursive=true&sort_attribute_1=product_name&sort_direction_1=ascending&simpleSearch=yes&search_attribute_keyword=name&search_online=true&search_query_keyword=inolaxol

• Tvillingmamma2007

Den här guaribs då? Är det ungefär samma som inolaxol? *noll koll*

• Tvillingmamma2007
    Maddisen80 skrev 2008-07-22 21:21:39 följande:
    hejsan hur ä läget
    Hej! Käkade några polly efter maten och fick sedan springa direkt på toa...annars är det bra Själv?
  • Tvillingmamma2007
    Maddisen80 skrev 2008-07-22 21:30:51 följande:
    Fy på dig som äter polly, jag få springa på toa med för jag tål inte
    Haha ja fy på mig men kunde inte låta bli när de andra åt, svårt ibland men man får lida efteråt!
  • Tvillingmamma2007

Dessutom drack jag två glas läsk till hamburgarna som vi grillade (som det var cheddarost på som jag heller inte tål) och det tål jag inte heller så...fick kramper direkt och fick springa på toa. Hm ska inte synda mer ikväll så hoppas jag att magen är hyfsat ok sen imorgon igen.

• Tvillingmamma2007

Maddisen:
    Jag älskar också polly men borde inte äta dem ö h taget.

Trött:
    Hur mår du nu? Fick du vila nåt?

Här sover kidzen nu iaf så egentligen borde man ju gå och lägga sig för åtminstone ena killen vaknar säkert snart och vill ha sovsällskap...

• Tvillingmamma2007
    Maddisen80 skrev 2008-07-22 21:43:21 följande:
    Jag åt med gottig gott idag,kebabtallrik med pommes och vitlöksås och 1 burk coca cola
    Shit! Då skulle jag sitta på toaletten fortfarande!
  • Tvillingmamma2007

Anonym (vinter) skrev 2008-07-22 21:44:07 följande:

Jag har inga som helst problem att ära godis eller att dricka läsk. Skönt för en godisråtta som mig.
    Avis! Jag tål typ inget med kolsyra och viss godis går väl bättre än annat. Men choklad typ funkar ju inte alls och inte polly heller då som är chokladöverdragna.
  • Tvillingmamma2007

Jag försöker undvika mjölkprodukter, alkohol, fet mat, kolsyra, godis/choklad, skal på gurka och vissa frukter typ äpple/päron, lök, vitlök, bönor och gasbildande mat i allmänhet mm mm mm!

Svar på tråden Tråden för oss med IBS, del 7