Tråden för oss med IBS, del 7
Välkommen hit .hoppas du kommer trivas här, de är så kirurgerna ha sagt åt mig med, får lära mig leva med detta. Sen rekommenedera jag att köpa guaribs
Välkommen hit .hoppas du kommer trivas här, de är så kirurgerna ha sagt åt mig med, får lära mig leva med detta. Sen rekommenedera jag att köpa guaribs
Nope jag har inte rasat i vikt utan jag har snarare gått upp 40 kg på 8år
jag vägde 55 kg år 1999 nu väger jag 97 har vägt 104 kg som högst,men jag trappa ner mina sömntabletter nu för de går man upp i vikt. min familjeläkare och en dietist är väldig bra, de sa att man kan gå upp om man äter mjölkprodukter,gluten,stark mat,lök ,hårdsmälta frukter, så när min dietist kommer tillbaka han hjälper mig mot ibs, då ska jag äta så här i 3 veckor, rent kött,vitt fisk,tomat,gurka,isbergsallad,havregrynsgröt
Vad min dietist sa jag ska inte äta majs,broccoli,kål,blomkål,potatis,stekt mat utan bara rent kött,vit fisk,isbergsallad,tomat,gurka, testa det
okis ,nä men testa och se vad din mage bli dålig av,skriv upp vad du äter och vad du bli dålig av
Usch vad du måste va smal,hoppas du lyckas gå upp,håller tummarna för din viktuppgång
Synd, ja men lycka till iaf
Nope de gjrode jag inte
Det är sant ,men de se ut som jag är gravid så jag måste ner i vikt .
Jag äter inte heller mjölkprodukter ens inte laktosfritt för tål inte de. men du kan ju göra dressing på olivolja,diljonsenap,vinäger de är gott