• RedTopaz

Hur artar sig utomkvedshavandeskap?

Jag har fortfarande lite lite ljusbruna/ mellanbruna flytningar efter den korta röda lilla blödningen jag hade på bim -3 (är på bim idag) Jag har också rejält med molvärk/ stickningar till och från. Är det någon som känner igen sig??
    Är lite rädd att det är utomkvedshavandeskap? Hade inte alls så här med första barnet...
    Testade mig idag igen och det visade snabbt plus igen så gravid är jag garanterat iaf.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-06-14 00:07
    Jag kanske borde poängtera att jag går in i v. 5+0 imorgon så det är mkt tidigt och jag började få ont på bim-7 med en liten blödning på ngr timamr (nidblödning?).
    Fick sedan en miniblödning igen på bim-3, testade positivt och efter det har jag haft som kanske en halv 50-öring med färgad flytning i trosorna i nu 3 dagar.

• Svar på tråden Hur artar sig utomkvedshavandeskap?
  • RedTopaz

Blödde du också??
    Hade du som vanlig mensvärk så att det gjortde ont eller var det mer som ett molande?och hade du ont hela tiden? Hade du mest ont på en sida?

Jag har svullnat upp jättemycket och går och drar in magen hela tiden på jobbet, jag tror att det helt klart är en bidragande orsak till att det känns så mkt neråt, magmusklerna blir ju rätt trötta. På kvällen känns det inte lika mkt iom att jag sitter rätt stilla och slappnar av.

Tack för svaret

• RedTopaz

Men det gick bra eller Turran?

• RedTopaz

Jag kanske borde poängtera att jag går in i v. 5+0 imorgon så det är mkt tidigt och jag började få ont på bim-7 med en liten blödning på ngr timamr (nidblödning?).
    Fick sedan en miniblödning igen på bim-3, testade positivt och efter det har jag haft som kanske en halv 50-öring med färgad flytning i trosorna i nu 3 dagar.

• RedTopaz

Kan de se om det är utomkvedes så här tidigt?

• RedTopaz

Aha, grattis =)

Någon mer, snälla??

• RedTopaz

Det är lite lugnare nu i magen (jag tror att det berodde mkt på att jag går och håller in magen på jobbet och magmuskelfästena el liknande gör ont nertill) Jag är så otroligt svullen och vill inte att folka ska se att jag ser "gravid ut" än.

Flytningarna är nu gula och inte bruna så det går iaf åt rätt håll =)

• RedTopaz

Halloj igen!

Jag har pratat med min gamla bm samt min gyn och de säger båda att man känner smärta från ett utomkveds tidigast i v.6 samt att det är ovanligt att testa positivt så tidigt om det är ett utomkveds så det är vanlig växtvärk från livmodern jag har och det är troligen inte ett utomkveds.

Skönt att höra!

Tack för alla era svar!!! =)

• RedTopaz

Jag testade bositivt i v.4 (bim-2)

Svar på tråden Hur artar sig utomkvedshavandeskap?