Inlägg från: SaramedM |Visa alla inlägg
  • SaramedM

Hur kan man mobba små barn?

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:25:20 följande:

Min man gick fram och hjälpe min dotter och jag fick order om att hålla tjäften.Vet inte varför ingen vågar säja något till henne mer än jag, Och då är det jag som är sur mm
    Varför gjorde du det?
    Det är ju ditt ansvar att säga ifrån också!
  • SaramedM
    Flavia skrev 2008-06-10 11:25:50 följande:
    Usch, verkar vara en ruskigt obehaglig människa, skulle inte heller velat att mina barn var i närheten av en sådan. Hoppas att ni kan få till det på nåt bra sätt. Lycka till
    Nej det håller jag med om

Men resten av släkten kan man ju träffa, att hota med skilsmässa är ju löjligt
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:29:35 följande:

Tack en som förstår hur jag känner
    Jag tycker det hon gör och hur hon beteer sig är helt sjukt
    MEN att hota med skillsmässa är inte speciellt mycket mer moget
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:41:32 följande:

precis. fast vissa har hakat upp sig på att jag begär skillsmässa om det inte ändrar sig. För jag sätter mina barn i första hand
    nej det gör du inte om du begär skillsmässa
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:47:26 följande:

jo det är precis det jag gör blir ingen skillad för dom...
    Jo de mister sin familj! ( dig och pappan)

Hur kan du vara så naiv att tro att en skillsmässa inte påverkar!
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:49:10 följande:

Han är inte hemma på vecorna utan bara helgerna, Och då har han barnen sj på helgerna så då kan man fixa så att den där människan inte får komma i kontakt med mina barn
    Det tror du?

han gör väl vad han vill på sina helger efter en skillsmässa
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:50:33 följande:

dom kommer alltid ha kvar oss vi har disk, det tusentals ggr min man och jag. Och på veckorna gör det ingen skillnad
    Så du tror på allvar att det inte påverkar dem alls?

Enormt naivt!
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:51:35 följande:

ja det gör han men jag sa att det gick att fixa så att hon inte fick träffa barnen då
    Hur då?

Du har ingen talan alls när ni är skilda och han har barnen halvtid

Hur kan du tro att det inte påverkar barn enormt negativt att föräldrarna skiljer sig?
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:54:08 följande:

För dom blir det ingen skilland. Jag är ensam på veckorna pch ibl även på helgerna då han ska slå.hålls i skogen och en j-a massa annat på en gård som inte är våran. Vi har själva ett hurs sm är i behov av renovering.Om vi skiljer oss kan jag fixa via familjerätten att hon inte få ha kontakt med barnen
    Jag ger upp

Din man kan ju inte betyda så mycket för dig som du pratar
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:56:31 följande:

sa inte att det inte skulle på erka dom men inte i den utsträkningen som du tror. Barnen har bara en förälder som gör allt med dom iveckorna med andra ord JAG
    jag hör till dom som anser att man ska jobba i år för innan man skiljer sig

Steg 1 är att gå till familjerådgivningen med din man
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 12:00:40 följande:

ja ge upp du. Har man i 2 år kämpat och kämpat för barnen ska ha det bra men inte får gen svar så ger man upp. Min man betyder vist något.Men mina barn mera.Jag sklle vilja sett dig i min sitts och kämpa och kämpa och inte få gensvar för alla är rädda för komfliker/henne/morbrodern
    Så ni har tagit hjälp utifrån?
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:

massor. Jag tar mina barn i första hand oavsett hur mycket jag älskar min man el inte,Jag kommer att strida med denna människa omhon håller på mot mina barn tills jag dör.Så för att jag värnar om mina barn är jag egoist. ja då är jag det.Denna människa får hålla på precis som hon vill och det accepterar inte jag. Jag kommer driva denna sak väldigt långt om det behövs
    Varför inte bara låta bli att träffa henne?
  • SaramedM
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 12:58:49 följande:
    Like sand through the hourglass....
    hahaha
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 16:08:56 följande:

ja det ska vi å då innebär det att vi inte åker till landet och det har ni ju oxå skrikit om att det är fel
    Ni får ju också dit när hon inte är med, ni får anstränga er för att bjuda hem resten av släkten så att barnen inte mister dem etc

Om du ena sekunden tycker att din man ska du inte ha längre, hur kan det vara löst på 5 minuter?
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 20:21:38 följande:

det tog en hel natt ska jag tala om
    Det är ingen tid för ett beslut att krossa sin familj!

Jag tycker att en sån människa som den kvinnan verkar vara ska inte vara nära barn, helt med dig där!

Men jag tycker inte det är speciellt moget att slänga sig med hot om skilsmässa hur som helst
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?