Inlägg från: Sista babyn |Visa alla inlägg
  • Sista babyn

Hur kan man mobba små barn?

AnnaKlara skrev 2008-06-10 00:30:55 följande:
    Men alltså, gör det. Okej, du måste inte just skalla men kör upp henne mot en vägg, se jävligt crazy ut och väs "nu skärper du dig, annars knasar det rejält, beatch".Jag har sett det funka! På TV såklart
    Jag vet hur det funkar. men då ska hon dra in både den tredja med den fjärde. hon är sjuk i huvet.

pratade med min man förut i telen. jag sa att han fick välja mellan mig och åka till landet. han spottade och fräste och sn slängde han på luren
  • Sista babyn

Southern Belle skrev 2008-06-10 09:58:00 följande:

Vad hände? *nyfiken*
    han fick välja mellan mig och landet
  • Sista babyn
    Perry the Platypus skrev 2008-06-10 10:24:43 följande:
    Men herregud, vad dramatiskt allt blev nu. Jaha, och då valde han landet eller?
    Nej han valde att hålla ihop lilla familjen då en liten är på väg.
  • Sista babyn

Ja jag hoppas det synd bara att hans mormor blir lidande. Hon bor ut på på landet där hon bott i över 60 år. L köpte familje gården 00 så hon bor kvar där i hopp med morbrorn. Dock ej hans särbo

• Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 10:40:51 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:37:56 följande:
    Så du anser att det var rätt att tvinga honom att säga upp bekantskapen med sin släkt?Det är rätt omoget!
    du har inte läst så nogrant. jag skrev Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.

Han får visst träffa sin släkt men grejen är att han ska dra ut barnen dit och det går jag inte med på. Han får åka själv utan mig och barnen.

Tycker du att du ska behöva förklara dig om varför du gör vissa beslut till någon du inte är släkt med?

Jag fick stå och försvara mig för vi har skaffat hund.
  • Sista babyn

Southern Belle skrev 2008-06-10 10:36:04 följande:

Grattis!
    tack
  • Sista babyn

Jag har inte begärt att han ska avstå från sin släkt bara att jag och barnen slipper åka ut dit när vi vet att hon är där.

AnnaKlara skrev 2008-06-10 10:39:24 följande:
    Men varför inte säga åt henne när hon beter sig illa mot barnen...? Ok, det andra om vad för bil de köper och hur de spenderar sina pengar tycker jag faktiskt är ovidkommande, men om någon beter sig illa mot ens barn måste man ju sätta ner foten.
    grejen med bilen och huset det har inte jag med att göra och det har jag sagt men att begära att hans syskon och jag och min man skall köpa bil samt bygga en 2 miljonsvilla till honom hallå? hur tänker hon?
  • Sista babyn
    SaramedM skrev 2008-06-10 10:57:05 följande:
    Sista babyn skrev 2008-06-10 10:54:40 följande:
    Hans mormor får inte träffa hans barn? Jag tycker det är omoget att hota med skilsmässa
    Är det bättre med 2 barn som inte vågar göra något? Inte vågar gå en meter?
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?