Hur kan man mobba små barn?
Varför ska du skiljas från barnens far för att någon annan är dum?! DET är väl inte barnens bästa? Du kan väl bara låta bli att träffa kvinnan med barnen?
Varför ska du skiljas från barnens far för att någon annan är dum?! DET är väl inte barnens bästa? Du kan väl bara låta bli att träffa kvinnan med barnen?
Om han är så rädd att ta en konflikt att hans barn blir lidande kanske du borde ta med dig honom i familjerådgivning eller terapi av annat slag? Sen tycker jag du borde säga åt på skarpen till kvinnan exakt vad du tycker, på ett sakligt sätt när du inte är sur och arg över något. Sedan låter du bli att åka dit med dina barn när hon är där, om honn inte ändrar sitt beteende. men barnen ska få träffa resten av sin släkt och ska inte skiljas från sin pappa för att den där idioten inte vet hur man uppför sig.
fattar inte hur du kan tycka detta är en vettig grund för skiljsmässa. Det måste ju innebära att du egentligen inte bryr dig särskilt mycket om din man, eller? För jag skulle ALDRIG någonsin separera från min sambo för att en utomstående höll på.. var är logiken liksom? Hon slutar inte existera för att ni skiljer er. Ta tag i problemen istället för att skapa fler.
nä inte mer än det du beskrivit här.. vad har ni mer gjort då?
Sista babyn skrev 2008-06-10 12:18:37 följande:
Håll barnen från henne bara så är problemet löst...?
inte jag. men ni kan ju åka till landet när hon inte är med förstås.