Inlägg från: SaramedM |Visa alla inlägg
  • SaramedM

Hur kan man mobba små barn?

Sista babyn skrev 2008-06-10 10:37:56 följande:

Ja jag hoppas det synd bara att hans mormor blir lidande. Hon bor ut på på landet där hon bott i över 60 år. L köpte familje gården 00 så hon bor kvar där i hopp med morbrorn. Dock ej hans särbo
    Så du anser att det var rätt att tvinga honom att säga upp bekantskapen med sin släkt?

Det är rätt omoget!
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 10:54:40 följande:

du har inte läst så nogrant. jag skrev Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.Han får visst träffa sin släkt men grejen är att han ska dra ut barnen dit och det går jag inte med på. Han får åka själv utan mig och barnen.Tycker du att du ska behöva förklara dig om varför du gör vissa beslut till någon du inte är släkt med?Jag fick stå och försvara mig för vi har skaffat hund.
    Hans mormor får inte träffa hans barn?

Jag tycker det är omoget att hota med skilsmässa
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 10:22:27 följande:

Southern Belle skrev 2008-06-10 09:58:00 följande:
    han fick välja mellan mig och landet
    Detta är det jag menar är barnsligt och larvigt!
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:00:20 följande:

Är det bättre med 2 barn som inte vågar göra något? Inte vågar gå en meter?
    Nej men ni kan träffa mormor när inte hon är där!
  • SaramedM
    AnnaKlara skrev 2008-06-10 11:03:43 följande:
    Men exakt vad är det hon gör emot dem? Har ingen någonsin sagt något??
    Jag förstår inte heller det faktiskt trots att jag läst tråden
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:04:26 följande:

Du har inte barn va??Mina barn går i första hand. Och gör dom inte det för honom så är det hans problem.Jag har sagt åt henne hundra tusentals gånger på 2 år vi har varit osams om det för både m och jag och min man och jag.Mina barn vågar inte gå ner från stolen när dom har fikat klart och gå och leka när hon är där.Dom går inte fram till henne längre, Deras ljudleksaker slänger hon. I söndags slängde hon saker omkring sig så det träffade min dotter i ögat.Men tycker du att det är en lämplig miljö för barn att vara i så f¨år det stå för dig. Jag godtar det inte
    Jo jag har barn!

Och jag tycker ändå du beteer dig lika omoget som hon.

Hon är inte hela släkten,man kan träffa den andra etc
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:04:26 följande:

Du har inte barn va??Mina barn går i första hand. Och gör dom inte det för honom så är det hans problem.Jag har sagt åt henne hundra tusentals gånger på 2 år vi har varit osams om det för både m och jag och min man och jag.Mina barn vågar inte gå ner från stolen när dom har fikat klart och gå och leka när hon är där.Dom går inte fram till henne längre, Deras ljudleksaker slänger hon. I söndags slängde hon saker omkring sig så det träffade min dotter i ögat.Men tycker du att det är en lämplig miljö för barn att vara i så f¨år det stå för dig. Jag godtar det inte
    Vadå gör de inte de för honom`?
    Om du hotar med skilsmässa så är det inte barnens bästa du har i tanken!
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 10:54:40 följande:

du har inte läst så nogrant. jag skrev Detta var dock inte det jag bad om bara att vi inte skulle åka ut när grr hon var där vet inte vad jag skall kalla den apan.Han får visst träffa sin släkt men grejen är att han ska dra ut barnen dit och det går jag inte med på. Han får åka själv utan mig och barnen.Tycker du att du ska behöva förklara dig om varför du gör vissa beslut till någon du inte är släkt med?Jag fick stå och försvara mig för vi har skaffat hund.
    Du hotade med skillsmässa!

Barnen har rätt till sin släkt, det är en person som är dum
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:20:49 följande:

i lördags kastade hon saker så det träffade ögat på min äldsta flicka och hon bad aldrig om ursäkt.
    Jag hoppas ni sa till henne rejält och försvarade era barn
  • SaramedM

Sista babyn skrev 2008-06-10 11:22:54 följande:

när vi var ute och gick (Jag är oxå överviktig så inget om det) Men hon är oå överviktig så det var värr jobbigt för henne än för mig att gå den skogspromenaden vid ett tillfälle fälde hon min dotter så hon ramlade och slog sig illa och sukade och gick förbi. inte hjälpte henne upp el nått fast hon ramlat imellan 2 stenar
    Så hon puttade omkull henne med flit?
Svar på tråden Hur kan man mobba små barn?