• Dickman

Vet någon skillnaden på Xenical och Liposinol? Någon som testat?

Har köpt Liposinol och ska testa. Har lyckats gå ner en hel del i vikt med hjälp av viktväktarrätter och Xenical vid enstaka gånger på helgerna. Nu är de slut snart och jag har köpt Lioposinol för att fortsätta gå ner. Har de samma effekt?

• Svar på tråden Vet någon skillnaden på Xenical och Liposinol? Någon som testat?
  • Dickman

ja de är ju receptbelagda tyvärr :(. Ca 30% av det fett man äter kommer ut med avföringen. Funkar också lite som antabus. Man kan liksom inte äta en pizza utan att sitta på toa ett tag;).Hur länge åt du Liopsinol?Det är ju dyrt som..

• Dickman

Men det står ju i bipacksedeln att det binder typ 27% av kroppsfettet, trodde det betydde samma sak typ, men det kanske det inte gör;)

• Dickman

Ska kolla Reductil då så får jag se om jag fattar bättre..Tack! Någon mer som vet något?

• Dickman

Öh;), menar du med andra ord att fettet också kommer med avföringen men att det inte blir någon "antabuseffekt" om du förstår vad jag menar?

• Dickman

Utan effekt, det låter skittrist och jätte onödigt dyrt Whisperer..

• Dickman

Ja kosten spelar ju såklart in.. Om man äter massor med fett och 27% försvinner ut så kan man ju ändå ha massa kvar..

Ja det ska jag göra! Har läst lite mer om det nu och det känns som om Liposinol är en slags kombination av de båda receptbelagda medicinerna på ett positivt sätt. Ja jag får väl se om det funkar och rapportera här;)..

Svar på tråden Vet någon skillnaden på Xenical och Liposinol? Någon som testat?