DM 1.3
Ajajajaj Åsa, det där låter inget vidare... Hoppas det går över snart eller att det dyker upp en kines med nålar inom kort som kan bota dig . *skrattar gott*
Härligt Jenny att även du också får sova gott, hoppas det håller i sig även för dig! Här sover vi hela nätterna, men inatt vaknade jag av att Naimi gapade inne hos sig. När jag kom in låg hon och skrek "Piiiipppppiiiii, piiiiipppppiiiiiii, piiiiipppiiiiiii" och låg själv med fötterna på huvudkudden.... Hmmmm, nån som fått sig en överdos kanske... .
Jaha, här är en nackdel med vår lilla gata - åker alla på semester samtidigt blir det väldigt tomt... Det har ju verkligen varit grannhopping de senaste veckorna så att barnen har fått leka en massa. Men nu är här barntomt och Naimi har redan börjat fråga när hon ska till dagis. Jaja, tur att vi har lite inplanerat i alla fall så att vi inte bara blir hemma. Men får vi för tråkigt så kanske vi kommer och våldgästar nån .
Igår var jag med barnen på IKEA - en utmaning då det ju var hur mkt folk som helst där... Efter amning och mek med nyvaken hugrig dotter fick jag i alla fall i mig mitt halvljumma kaffe. Som tur var hade jag ju väldigt trevligt sällskap i form av Joanna med barn. Tack tack för det! Sen fick vi äran att passa Pix medans Joanna åkte och handlade och det gick ju så bra! Sötisarna lekte så fint ihop.
Nä, nu ska jag garnera min morotskaka, får besök imorrn så jag tänkte bjuda på hembakat jag. Hoppas den blir god bara, har aldrig bakat en morotskaka förr. Men smeten var smarrig i alla fall .
Kram på er!